ehandeland Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Jeg får holde liv i tråden.. Hvordan går det med salget, og finansiering av den hvite fare? Blir det snart lakkering? Da ønsker vi bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 hehe..!! Stresser ikke.. ikke noen som løper etter meg med ei klokke! Alt blir..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Dævva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 kan vel si at han lever men bygger opp slik vag produkt i disse dager:( kan vel og si at han har kjøpt seg hus med garasje så kanskje det blir bil engang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Noe må da ha daua om han bygger VAG fremfor BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Vag med quattro er arti det..!! MEn blir vell med tiden, har ikke travelt jeg, ikke noen som springer etter meg med ei klokka å sier jeg å bli ferdig til da å da! Nå er det huskjøp, så ting tar tid, har det ikke travelt jeg, bilen går ikke ut på dato så har ikke noe å være redd for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 HALLO.. æ har gjort no med bilen..!!! rydda den fram! OI... e30 M3 understell gitt.. det blir bra ja! Tror den er glad får å stå på hjul igjen ja.. og ikke minst med 5bolts understell! Skal flytt, har kjøpt meg hus sammen med kvinnfolket, så da skal jeg ut av værte jeg leier sammen med Vatn å Co..!! har jo ikke lyst, men legg penger i å lage meg en garasje selv, så da slipper jeg andres rot å mitt eget, får jeg litt mindre plass å mindre plass å rot på.. så KANSJE æ klare å hold det ganske bra rundt meg! *bilder kommer under bygging* http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=35512474 Så no skal den flyttes til en tørr garasje til jeg får støypa gulv å issolert min egen skur som skal bli til en "garasje", så skal den få masssse omsorg..!! Blir triveli ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Ikke noen som har trua!? Hehe skal stress for da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Blir steike bra dette ! Stå på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Bra noen har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Så ut som eit kosli hus! Gratulere som huseiger!! Bra du fekk vekk presenningen fra bimma no Korti de blir garasjebygg da? Blir de i år? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Gralla med hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Oz Mito 8x17 et37 Lakker senter, nye kanter og skruer! 8x17 om æ ikke huske feil! Poller kant å lakker senter! Kjøpt inn litt da! "garasjen" er på under riving/bygging! Dette blir jaggu meg bra! Eller hva!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Så ut som eit kosli hus! Gratulere som huseiger!! Bra du fekk vekk presenningen fra bimma no Korti de blir garasjebygg da? Blir de i år?mvh Takk for det.. Ja huset er kjempekjekkt det.. "garasjebygget" er under veis, holder på å rive det gammle no så en kompis får gravd ut å laggt grus. å da kommer min kjære bror å slår sammen ei forskaling å støyper å setter opp en ny "garasje" Å ja, den skal opp i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Gralla med hus!! Takk for det du ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå