Gå til innhold

E30 335i m-Tech1


TurboOve
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Vag med quattro er arti det..!! :P

MEn blir vell med tiden, har ikke travelt jeg, ikke noen som springer etter meg med ei klokka å sier jeg å bli ferdig til da å da! Nå er det huskjøp, så ting tar tid, har det ikke travelt jeg, bilen går ikke ut på dato så har ikke noe å være redd for! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

:o HALLO.. æ har gjort no med bilen..!!! :o

0agma5xxutjlcjb69dgu.jpg

rydda den fram! :)

7nwkoqguxbgkdqe9umee.jpg

OI... e30 M3 understell gitt.. det blir bra ja! ;)

yvg0qvryj3tuyvlwod7c.jpg

Tror den er glad får å stå på hjul igjen ja.. og ikke minst med 5bolts understell! ;)

Skal flytt, har kjøpt meg hus sammen med kvinnfolket, så da skal jeg ut av værte jeg leier sammen med Vatn å Co..!! :P har jo ikke lyst, men legg penger i å lage meg en garasje selv, så da slipper jeg andres rot å mitt eget, får jeg litt mindre plass å mindre plass å rot på.. så KANSJE æ klare å hold det ganske bra rundt meg! ;) *bilder kommer under bygging*

http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=35512474

Så no skal den flyttes til en tørr garasje til jeg får støypa gulv å issolert min egen skur som skal bli til en "garasje", så skal den få masssse omsorg..!! ;)

Blir triveli ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Så ut som eit kosli hus! :) Gratulere som huseiger!! :) Bra du fekk vekk presenningen fra bimma no ;) Korti de blir garasjebygg da? Blir de i år?

mvh

Takk for det.. ;)

Ja huset er kjempekjekkt det.. ;)

"garasjebygget" er under veis, holder på å rive det gammle no så en kompis får gravd ut å laggt grus. å da kommer min kjære bror å slår sammen ei forskaling å støyper å setter opp en ny "garasje" ;)

Å ja, den skal opp i år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...