TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Var jo ikke så ille dette, synest det var ganske bra jeg. Fant meg et lite hull da, men det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Ser meget bra ut Imponerende! Tusen takk for det..! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Ikke bare karosseriet som skal fikses opp.. Motoren også må få seg en overhaling ++..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Dette er en fordel..! Skikkelige målere må man ha, noen målere man kan stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Må virkelig føles godt at den godkjent! Bra motoren å blir stelt med I vognkortet mitt er det ikke opp gitt hk i kw Er det normalt? ser det er oppgitt hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Må virkelig føles godt at den godkjent! Bra motoren å blir stelt med I vognkortet mitt er det ikke opp gitt hk i kw Er det normalt? ser det er oppgitt hos deg Ja at det er godkjent er kjempegreier, værtfar i kr.sund. Biltilsynet er jo helt NAZI her.. eneste di skal klare å ta meg på skal være utslitttte bakdekk..! hehe men det med KW er jeg meget usikker på..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Blir bra dette Geir Ove Spent på å se vogna når jeg kommer hjem sånn innimellom E30 skruingen får jeg komme innom Det er vell ganske så normalt at det er oppgitt i kW i vognkort forresten. Alle bilene jeg har hatt har effekt vært oppgitt i kW. (kW*1,36=hk) om du ikke viste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Blir bra dette Geir Ove Spent på å se vogna når jeg kommer hjem sånn innimellom E30 skruingen får jeg komme innom Det er vell ganske så normalt at det er oppgitt i kW i vognkort forresten. Alle bilene jeg har hatt har effekt vært oppgitt i kW. (kW*1,36=hk) om du ikke viste det Takk for det Kenneth! ja du må kom å se, får vell passe på skrevve sa sikkert..! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Har en e30 325i og der står det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Har en e30 325i og der står det ikke er det en oroginal 325i da eller..!? eller har du godkjent den med anna motor..!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Den er orginal ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Den er orginal ja Oki. Større motor du også da eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Nei, sitter en m20b25 motor i Men kan jeg i terorien ha hvilken som helst 2,5 liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 på min bil så er det også endret i "org" kolonnene på både effekt og størrelse på felger. Statens vegvesen har i ettertid fortalt meg at det normale var å skrive endringene nederst og la org informasjonen oppe. Vær litt obs på at om det i selve vognkortet står ombygget med feks 3.5l motor xx kw osv, så kan det finnes mer informasjon I hendene på statens vegvesen ennd et som er oppgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 på min bil så er det også endret i "org" kolonnene på både effekt og størrelse på felger. Statens vegvesen har i ettertid fortalt meg at det normale var å skrive endringene nederst og la org informasjonen oppe.Vær litt obs på at om det i selve vognkortet står ombygget med feks 3.5l motor xx kw osv, så kan det finnes mer informasjon I hendene på statens vegvesen ennd et som er oppgitt. Har vært til statens vegvesen å snakka med dem jeg. så er ikke noe tull med godkjeninga der. Bilen var godkjent ombygd i 2002. men var vist ikke lett den gangen heller, men han fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå