TurboOve Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Slo inn kanten på hjulbuen.. skulle jeg aldri gjort, men skal vell få det til alike vell..! kan si buen krympa litt, men med litt strekk,bøy å tøy så blir det bue av det igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Kommer det en drøss med bilder..! ;P nå blir det hard jobbing, får skal opereres om 14.dager så må få gjort myyye før den tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Går annt å forme til mye rart om man bare vil..! Dåli bilde så jeg no, men får ta nytt i mårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Dette bla sandblåst å godstoff ble før på. så ble sveiseprimer ført på..! Samme ble gjort her, kanten ble sandblåst og så sveiseprimer mellom platene! det er gulle godt.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Godt å se at det blir nytt p friskt blekk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 påtide å snu bilen snart no føler jeg, se hvor jævli det er på andre siden! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Meget imponerende arbeid! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Steike Geir, du står da på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Dette blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Gjort dette noen ganger ja;P hvilken sveiseprimer bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Jeg er impregnert!! Kudos!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Takk takk..!! 325ti :Primeren er jeg usikker på hva heter, men det skal jeg finne ut av når jeg skal i garasjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Tøft med godkjent M30 i vognkort Sugetrim på gang da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Tøft med godkjent M30 i vognkort Sugetrim på gang da eller? Veldig kjekkt værtfall å ha det i vognkorte. slipper no å vre redd får noe. Hmmm ikke med det første, aldri hatt e30 før. så holder med original værtfal førte åre. Lær meg å kjenne bil osv før jeg begynner å trimme. men blir vell etter vært ja. kam å grenrør værtfall...! Når det er godkjent så er det bare like greit å hold det mest mulig originalt kan man si, trenger man ikke være redd for tekniske kontroller som satans uvæsen er ekstreme med i kr.sund på alt mulige syke plasser..! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå