Gå til innhold

E30 335i m-Tech1


TurboOve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg er imponert overt platearbeidet ditt ! veldig kjekkt å se at du gjør deg såpass flid, og ikke bare klatter på noen plater og sveiser over rusta som mangen her inne gjør. (i tilleg kaller de gjerne bilen strøken etterpå og ) Det er dette som er ekte restaurering og gir grunnlaget til hele bilen. Det er først når man gjør sånn at det er verdt å koste på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er imponert overt platearbeidet ditt ! veldig kjekkt å se at du gjør deg såpass flid, og ikke bare klatter på noen plater og sveiser over rusta som mangen her inne gjør. (i tilleg kaller de gjerne bilen strøken etterpå og ) Det er dette som er ekte restaurering og gir grunnlaget til hele bilen. Det er først når man gjør sånn at det er verdt å koste på den.

Takk for det.!

Ja mye rart som bli gjort, har vært no rare repprasjoner på denne bilen før som vi må gjøre opp igjen, men denne gangen blir det bra.

Hadde ikke bilen vært godkjennt med m30b34 så tror jeg ikke jeg hadde orka rett å slett gjort denne jobben. men pga godkjenninen så leger jeg penger i denne bilen, var jo derfor jeg kjøpte bilen også.! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt klart, man må jo ta vare på slike tilfeller det er godkjennt større motor i. Jeg synes bilen var knalltøff, så viss du får den tilbake til sin oppbrinnelige glans så har du en nydelig 4 dørs e30. m-tech 1 gjorde seg også utrolig godt med den fargen synes eg. Man får jo etterhvert teken på å tilpasse lapper så da går det jo bare lettere og lettere. Det er godt gjort å gå løs på en så rusta bil såpass grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt klart, man må jo ta vare på slike tilfeller det er godkjennt større motor i. Jeg synes bilen var knalltøff, så viss du får den tilbake til sin oppbrinnelige glans så har du en nydelig 4 dørs e30. m-tech 1 gjorde seg også utrolig godt med den fargen synes eg. Man får jo etterhvert teken på å tilpasse lapper så da går det jo bare lettere og lettere. Det er godt gjort å gå løs på en så rusta bil såpass grundig.

Bilen skal bli som den var den, men andre hjul, for skal ha ALT i vognkort. orker ikke no tull med biltilsyn, si er så nazi her i byen at enn må bare ha det på stell. så regner med det blir GS-Silver 8*17.

Tror det kommertil å bli fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...