ZhilleN Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Selges med tungt hjerte! M3 felgene følger IKKE med!! LINK TIL PROSJEKTTRÅD : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=116274 Nylakkerte speil, frintplate, fanger, x2 sett Sideskjørt kan følge med mot pristilegg. ( pga. Egentlig driftingprosjekt) Bmw 320i Coupe, med full ///mtechpakke, og ikke minst detaljer. Nylakkert i fjor i samme orginalfarge (Brilliantred). Bilen har rullet 228.000km, og bærer ikke preg av dette. Motor er orginal, bortsett fra et K&N filter jeg kjøpte, for og få litt mer ytelse, og ikke minst lyd. Er også montert Simons sporteksos, fra kat og bakover, gir en veldig ren og fin lyd, som ikke er irriterende inn i coupen. Interiøret består av M3's vader sportsstoler, og er fantastisk gode og sitte i, og matcher bilens farge. Meget sportslig bil og kjøre, med utrolig gode kjøreegenskaper! Sitter godt på veien. Understellet består av Supersport senkesett, 70/30, følger med TÜV papirer, powerflexforinger for og stive opp bilen. Behandlet under med tektyl understellsmasse, slik at det bevarer og beskytter understellet, mot rust osv. NB : Det som må gjøres for og få skilter på bilen, er foringer i bakstilling (følger med) Få tatt diagnose, og få slettet noen feilkoder, ny lambdasonde, og bytte ut xenon til vanlige i hovedlysene. Derfor selges bilen til 69000,- !! Bilen selges på grunn av tidsmangel, og på grunn av behov for større bil. Mer info : turbonetics@live.no Tlf : 99125690 Mvh Sindre. Bilder : FLERE BILDER KOMMER I MORGEN! Flere bilder kan sendes på mail, eller tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panz0r Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Denna var utrolig fin å se på, men kunne du lakt ut mere bilder av denne herligheten? Prisen på denna, er det 69tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Ja prisen er 69000,- !! Den er nylakkert så er ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Herregud kor billig du selger denne bilen! Folk er helt syke for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Ja det er billig! Må bort nå som jeg har handla ny bil, derfor den må bort fort. Skulle gjerne beholdt den selv, men blir for lite tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Ingen??... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Bump!! Må bort, dette er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Bump... Må vekk! Sleng inn et bud!! IKKE SKAMBUD!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Bump... Ingen som vil ha denne herligheten??.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Pris endret! 65000,-!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Bump..... Ikke mye som skal til for og få denne eu-godkjent!! Påkostet over 100.000,-!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Helt utrolig at denne ikke er solgt enda må eg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Ja, er helt sjokkert selv.. ikke en tlf.. Hvis jeg ikke blir kvitt bilen, blir den beholdt selvfølgelig.. Og blir litt mer heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hadde det ikke vært fordi jeg hadde bil selv så skulle jeg kjøpt den Jeg ga 65 for min for noen måneder, og den er langt ifra den standen denne er i! Skulle gjerne ha kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg