Gå til innhold

Rød BMW M3 e30 stjålet på Sunnmøre!

T_Solheim
 Share

Anbefalte innlegg

ja d e sikre kilder som sier at d ikkje er mjøs brødrene..

skjønner godt at folk blir forbanna, men å legge ut navn på noken som he vore straffa for slikt før, å meina før dei veit d med 100 % sikkerhet e heilt unødvendig..

men skjønna at folk blir sint ja, i veit at i ha blitt drapsmann om noken stjal m5`n min.

å d he i gitt klart utrykk om d t politiet au. å i veit au at d e i so ha blitt straffa, men den straffa sku i tatt ma glede... :)

ha ei fin helg alle sammen, å skål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de riktige jævlene er tatt/dømt så lov meg å legg ut fullt navn her på forumet til forevigelse. Så skal jeg føre dem opp på min allerede lange svarteliste.

Det beste med å legge ut navn på åpent forum er at det blir søkbart på google. Veldig moro å få en sånn tråd knyttet til navnet sitt.. :twisted:

Håper for guds skyld du får tilbake motoren din, ennå om du kanskje må betale deg i retning av motoren (tips-penger..) Min erfaring er at om man vil ha en noe mye nok så legger man ut følere i gromsete miljøer så får man snart napp. Så går det en tid, så kommer navnene fram... da er det bare å file knokejernet og banke på rett dør :)

Elnett på E30 skal nok la seg ordne, det er ikke fancy greiene. Evt får du tak i et brukt komplett et :) Ikke tenk for helsvart, det løser seg med tiden, det gjør det alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doffa skrev:

jeg vet hvem disse er. samme folket som alltid har stjelt bmw på sunnmøre. men nå er det lillebror som står for tyveriet, om dem er så dum at dem kommer til meg en gang å prøver å stjele eller stjeler min e30, å om jeg vet med 100% sikkerhet at dem har tatt min bil å der ligger bevis på dette da blir jeg drapsmann på kort tid.... for disse kara her har plaget nok av BMW folk her oppe nok nå. går jo faen ikke å ha en grisete bmw her utan at den faktisk forvinner en eller annen gang til slutt..

Blir så inni faens forbanna på at politiet bare gir dem en klaps på finger å sier at nå får du en advarsel å om du gjør dette en gang til så blir det stengere en sist. å da advarsel nr 2 å ett litt hardere klaps.. kansje en bot på 1500,- jævla møkka politi. alt for late til faktisk å gjør noe med en slik sak....

proff1

Sier en so liker å skaffe seg tyvgods fra storebror og lillebror:) Du kan egentlig se på deg selv som en god støtte spiller når det gjelder BMW-tyverier på sunnmøre :) kriminelle faen!!

dette var første inlegg.. snakker vi om tyven selv? [-X

for han kan ikke bo i alta om han viste dette :lol:

Snakker om en luring :wink: ikke tyven. Var godt gjort å legge merke til "Alta." :applause: men det er der jeg bor :D

ka i faen du har ut av kejften din egentlig.. har faen meg aldri stjålet en drit fra noe å heller aldri tatt i mot eller kjøpt noe fra disse gutta her... kom en tur til ålesund å peik på hva jeg har da som er stjålet.....!!!!!!!!!! forbanna idoit.. som om du kjenner meg på noen måte.....

Ta det helt med ro Kristoffer, vi er ikke ukjent for hverandre:sly: vell, dette var rart. For jeg husker jeg og "The Daltons" var ute på GMG service for og ta 4hjulskontroll på en grønn E34 M5 tilhørende Bob Dalton. Kan ikke huske at vi betalte med visa. :wink: Mener å huske at betalingen var en Ny stor skiftenøkkel av typen Würth, og andre store kombinøkkler. Som du la i de nederste skuffene i verktørvogna di. [-X det er mulig du påstår at jeg lyver :^o men du kan sjekke det opp med Aam og loe. For de var også tilstede. Du kan benekte ditt vennskap til "the Daltons", men det vet vi begge at det var tilfellet at dere var venner back in the days :kose:

Synest det er leit at du skal snakke stygt om dine gamle venner, jeg mener du burde holdt deg for god til dette. Jeg mener du burde slutte med dette :police: Jeg kunnet linket til en tråd i dette forumet, som du ville hatt vansker med å bortforklare 8) men jeg skal la være. (jeg kan sende på pm) Jeg har ikke respekt for deg, men jeg er ikke slem :mrgreen:

Send meg en pm om du vil vite mer da "doffa"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe steik kor mange bra komentara.. som du jansinde : Mine kilder sier noe annet ?

Da kan dem slutte å trykke i seg all dinna fleinsoppen å faktisk ta ett skritt ut i dagslys å våkne..

Sitte å fantasere om kem som gjor det når dem som gjor d faktisk e tatt.. å med mindre dine kilda e purk da så vet du ikke en dritt..

å e dem purk så kan dem dra haude ut av alle narkobeslaga å gi deg riktig navn da kanskje ?

Samme gjelder deg kent.. sitte der å tro at det var "mjøs-familien" uten å vite det konkret sir jo faktisk mer om deg enn om dem.. Du e virkelig en "hard ass" må e si!

Å du me "doffa".. sitte å beskylde folk som da faktisk ikke har gjort d e jo da veldig voksen! kjempe greier!

Å proff1.. du har fått me deg veeeldig mye for å bo i alta ? wtf ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må e bare beklage, men du må skjønne d Skuseth att d blir lett å tro att de e dei når man får høre fra flere kanta att det var dei som gjor d. e kom på i ettertid att du faktisk sa att d ikkje var dei den dagen ut på øya :P

uansett, dumt av me å beskylde nokken som tydeligvis ikke har gjort d.

Håpe dei rette tyvane blir tatt å får sin straff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de riktige jævlene er tatt/dømt så lov meg å legg ut fullt navn her på forumet til forevigelse. Så skal jeg føre dem opp på min allerede lange svarteliste.

Har du en sånn liste? :o Lur du! Hehe.

Men man må være litt forsiktig med å beskylde folk her, for det straffer seg ALLTID hvis det er feil. Og kanskje ikke trådstarter er interessert i å lese om hvem som skylder på hvem her, da dette er irrelevant da ingen sikre bevis har blitt lagt på bordet. Som noen andre sa her, det får man ta på PM.

Får krysse fingrene for at M3'n blir hel igjen, er nok mye hjelp å hente fra Bimmers her, hvertfall de som har engasjert seg i saken :)

(Ingenting bortsett fra den øverste setningen var retta mot Oddis, så det er klart :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...