BMWkgbtaxi Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hei, har en 2008 520DAT, bilen har gått så å si feilfritt inntil nå, har gått 136500km. Den jukser på turtal sammtidig som det 'lugger' i bilen. Dette skjer kun ved jevn normal kjøring og kun når turtallet ligger mellom 1000 og 2300 omdreininger. Ved tomgang og kjøring i høyere turtal oppfører bilen seg normalt. Er utrolig irriterende. Noen som har noen tips på hva som kan være galt? Mvh Bjørnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Mest sannsynlig galleritrykksføler/sensor som er gåen! Har en kompis som hadde akkurat samme symptomene som du beskriver og han tok diagnose hos sin lokale bmw forhandler og det var der problemet lå. Bilen hans er en 2006mod 520d sport. Mener han betalte 17-1800kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWkgbtaxi Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Takk for tipset. Håper det er det samme med min. Skal på verksted til fredag, skriver oppdatering på hva de finner ut her siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Hadde samme problem på min, da var det gåen converter. Heldighvis på garanti:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 kan også være converter ja Tipper en av de to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWkgbtaxi Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Verksted trodde d mest sansynlig var converteren, da regner jeg med at det blir bra når de får bytta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå