Davidsm3 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Enda en bil i ønskelista jeg fikk kjøpe:) denne er bruksstand og er i bruk. bilen har rullet akurat over 100000km denne skal "pusses"opp etterkvart Nå er det kanaler som står for bytte. info om bilen : -2.0l med 1,8 topp(fortalt der står i kvasskam,vet ikkje vilken type) -Grenrør -Doble 40mm weber ,med "tuter" Går bra! -7x13 compomotive,med falken 205/60. -Breddere og turbo front -Har kjøpt bbs Rm 15..som kansje skal på.syns den er tøff med 13. -Montert i recaro stoler i skinn. -Justerbar koni alle 4.org fjører -02 turbo 40%sperre. har ikkje montert. -vippe vindu bak og foran.(standard?) -hjemmebygd eksos fra grenrør.(bakpotte skal skiftes) har også kjøpt s14motor og modifisert girkasse fra e21 tilpasset 02. vet ikkje om dette skal i,den går bra no og kaross og interiør prioriteres først Skal kjøpe: (noen som har?) -Bakfanger kort type.grunnet bredding -Tepper og dørpaneler -Senkefjører,poly foringer for og bakstilling,ny spoiler -nye griller. -bakluke
eeikenes Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Her må det følles med ja Som de andre har sagt før meg tøff bil
Davidsm3 Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 her blir det bestilt deler om en liten stund!så jeg får gjør den klar til neste sesong:) her må det pusses litt i motorrom også
kjekk82 Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Steike David, denne må jeg komme å beskue.. Når handlet du denne?? Gratulerer så mye forresten, 02 er virkelig tøft
Eksos Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Tøff bil! Blir enda feitere med oppgraderingene du har planlagt Er det en Alpina B3 2.7 Allrad som står der? Gikk en slik på Valderøya før..
Lars89 Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Utrolig kul bil! Legg gjerne ut info om IXen også
Davidsm3 Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 takk. er en org Alpina b3 2,7-90mod . Bra bil.fult servichefte. Panser og under fanger bak skal lakkes opp.og ny alpinafront og striper bestilt. her e et bilde på vigra(blimsanden)-kona måtte jo stå ved siden av;) Har lyst å senke den litt til med eibac fjører(slik som org merke alpina brukte) har også montert gule lykter i etterkant!
e34ose Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 må få ut bilde me gule lyktene, d blei drit bra!
eirikbg Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Tøff bil. Kjørte mye rundt i en slik på videregående. En kompis som hadde en lyseblå en. Hadde noen elektriske feil. Måtte gasse i lyskryss for at stereoen ikke skulle gå av
Are. Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Utrolig stiliig bil =) Den peneste bmw modellen etter min mening. Skal følge med på denne =)
NBCustom Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 jøss, første gangen jeg har sett en touring alpina e30... den var rå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå