AVT Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Fant delen på koed.no Billig var den og, 650,- Jeg trenger ikke noe mer enn den? Også bare flytter jeg over bremseskiven jeg har på min over... Går greit det?
325ti Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Ja det går greit. kjøp nye foringer og monter i samme slengen.
Azeton Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Men det er IX bærearm? Hvis det ikke er det må du skifte nav..
AVT Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Ja det går greit. kjøp nye foringer og monter i samme slengen. Hvilke foringer trenger jeg og? Men det er IX bærearm? Hvis det ikke er det må du skifte nav.. Er ix
Fixfax Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 da må du for all del bytte på begge sidene, og om du skal det tar du like så godt travers foringene med. bærearmsforinger han mener. powerflex er ett godt valg
AVT Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Hvorfor burde jeg bytte begge sider? Den andre er jo helt fin, og jeg ser ikke poenget med å kjøpe en ny BRUKT da???
KalMar Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hvorfor burde jeg bytte begge sider?Den andre er jo helt fin, og jeg ser ikke poenget med å kjøpe en ny BRUKT da??? bytte foringer på begge sider mener han vell...
AVT Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Åja, hehe. Da skjønner jeg det! Da bestiller jeg alt av deler etterpå Takk for hjelpen!
Lars89 Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_1198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå