marcushs Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Noen som vet hvordan bilen må "se" ut for å få vrakpant? hva må være inntakt og hva kan man selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 du kan levere rammenummeret om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 § 4-8. Vrakpant Vrakpant utbetales for kasserte kjøretøy som ble registrert (påskiltet) etter 1. januar 1977 eller ble registrert (påskiltet) tidligere og som fortsatt var registrert 1. januar 1977. Minstekrav til et panteberettiget vrak er at bilen innleveres til et godkjent behandlingsanlegg med hel, ikke oppdelt ramme, chassis eller selvbærende karosseri, hvor understellsnummeret er preget. Vet jeg ikke om ting er forandret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 takk for svar så det vil si at jeg kan bli kvitt det meste så lenge grunndelen av bilen er inntakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 ka krasje å ribbe hele bilen, bare du leverer chassiet så er det gudd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 jeg vraka en bilcrossbil som ikke var rett noen plasser! bokstavelig talt! å den tok dem glatt! ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 haha såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Jeg og noen kamerater klemte en honda civic HELT flat med en 32 tons gravemaskin.. Fikk igjen vrakpanten! Også kappa jeg taket av en audi 80 jeg hadde.. fikk også igjen penga der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Jeg smalt en gammel opel i et hushjørne så hele fronten var en stor V og motoren subba asfalten under bilen,det var heller ingen problemer. Hadde jeg visst det jeg vet i dag,den dagen for 15 år siden,hadde jeg banket megselv opp,tatt bilen med hjem og satt den i varm,tørr garasje for verdens beste og lengste veteran-sleeper-prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Da vi var guttunger så kjørte onkel i beste Top Gear stil i filler tantes gamle Toyota Starlet! Etter å ha så si kjørt og kræsja den i filler, satt litt fyr på den, bada den litt i sjøen for så å til slutt ha kvesta den kraftig med en gravemaskin så var det ikke noe problem å få vrakpanten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 jeg leverte to biler som det ikke stod en skrue i, var ikke no stress det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå