ConCon Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Vurderer å kjøpe en E39 528iA Touring 1997 modell... kliss original Lurer litt på hvordan det er med disse lydpakkene som ble levert til E39. Selger sier det er integrert subwoofer i bilen, i tillegg til de vanlige høyttalerne... Har fått tak i utstyrsliste til bilen.. der står det "676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM", som jeg da forstår etter å ha søkt litt inne på forumet her, at er den mellomstore lydpakken. Er det slik at denne faktisk har Sub? Hva er forskjell på denne pakken og HIFI Pro DSP ? Kan også nevne at bilen ble levert med Navigation System Professional, TV-tuner, Telefon og CD skifter... hvis dette skulle ha betydning. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Har den sub så har den sub. DSP var den største tilgjengelig på tidlgiere E39. Vet ikke om bassen er noe forskjellig, men største forskjellen er jo at det er en equalizer hvor man kan gjøre flere justeringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ConCon Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Hehe ja Så det er ingen forskjell på høyttalerne og forsterker (effekt) ? Vil man få akkurat samme lyden på HIFI systemet og DSP pakken hvis DSP sin equalizer står på "flat" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Har du sub sitter den på høre siden i bagasjerommet mener jeg.. Men det er visstnok ikke særlig drag i den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Den er dåli... hadde bilen min i ca 1 år før jeg merket at det var en sub der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jearacing Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Vil si at lyden er god i bilene med DSP. Hadde det i 540n min og det spilte flott synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Ja enig, litt pinglete bass men det kan jo ordnes med en skikkelig sub. Lydbildet og lyden ellers er egentlig meget bra. Har en 530 med Dsp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå