VegarV Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Har desverre ikke tid til å demontere mer nå. Må bli kvitt bilen . 1000 kr om bilen hentes omgående!
Rabies Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Hvor mye for styreleddet? (Leddet som er festet i tannstangen) Har ikke peiling på hva det er verdt. 300? Kunne du tatt bilde av styreleddet? Må vite om det passer på E30. Evt. se om det er likt mitt styreledd (fra E30) Er feste mot rattet som jeg lurer på om er likt. Det ser helt likt ut på bildet, men der er jo ikke så lett å vite om tykkelse/splines på rattstammen vil passe utifra et bilde. Selve leddet ser i hvertfall likt ut
RemyNG Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 har du bedre bilde av den rieger leppa? Pris på blinklysene foran?
VegarV Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Rieger leppa er solgt. Blinklys bruker jeg selv desverre..
Peak Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Hei, har du instrumentene (turteller, speedometer, bensinmåler etc....)? Evt.bilde og pris?
stef Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Har ikke peiling på hva det er verdt. 300? Kunne du tatt bilde av styreleddet? Må vite om det passer på E30. Evt. se om det er likt mitt styreledd (fra E30) Er feste mot rattet som jeg lurer på om er likt. Det ser helt likt ut på bildet, men der er jo ikke så lett å vite om tykkelse/splines på rattstammen vil passe utifra et bilde. Selve leddet ser i hvertfall likt ut Har E36 tannstang, så passer hvertfall den veien. Mulighet for å skru det av og evt. ta et bilde!? Kjøper det jeg hvis det passer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå