mrpms Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Hei og velkommen til forumet Jeg har kjøpt meg en E61 og har følgende spørsmål som jeg gjerne skulle hatt noe hjelp til; Hvordan får doble potter bak, altså M5 look Priser? verksteder? Er det mulig å ettermontere koppholder? Priser? Løsninger? Foliering av bilen Priser? Steder dette utføres på? En til alle som bidrar! Fortrinnsvis i Oslo-området. Gjerne andre tips & triks også!
stigln Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 her er eksos montasje! Håper denne linken kan hjelpe deg! http://www.schmiedmann.no/static/html/d ... xhaust.htm
mrpms Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Tusen takk! Det var veldig bra tilbakemelding! Jeg ser vi har samme bil. Gjort noe med din?
HMW Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Står ikke noe om hvilken motor du har? Flere måter å ha doble potter, men i hovedsak må du enten bytte til m5 fanger eller bytte diffusoren. Trodde alle e60/e61 hadde koppholdere i dash?? Det stemmer kanskje ikke Skal du foliere hele bilen? Eller er det vinduer du skal ha på? Du får legge med litt mer info om utstyr og slik om du trenger mer tips til bilen.
Reef89 Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Ebay.com:) Koppholdere: bilextra. Foliering av bilen: bør du kontakte ditt nærmeste reklamefirma. Skiltdekor osv.
stigln Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 mrpms skrev: Tusen takk!Det var veldig bra tilbakemelding! Jeg ser vi har samme bil. Gjort noe med din? Niks ikke ennå! men har en del planer
gerri Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Reef89 .. Hvilken koppholder fra Bilextra tenker du på,bilde,nr?? Har i lengre tid vært på utkikk etter en, uten hell...
Gjest Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=95
gerri Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 e34_525tds Takk for tipset. Så grei ut den. Finnes det noen bedre bilder av holder/brakett, og hvor bestiller man den: Fant ikke noe plass på linken din hvor man kunne bestille?
Reef89 Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 gerri skrev: Reef89 ..Hvilken koppholder fra Bilextra tenker du på,bilde,nr?? Har i lengre tid vært på utkikk etter en, uten hell... denne bruker jeg, helt perfekt:) http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=3432
Gjest Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 gerri, bedre bilde er det nok ikke, men det dreier seg om original bmw. du tar bare delenummeret, og bestiller hos bmw,gs,koed osv.. eller så kan du ringe dem og si hva du skal ha så finner dem det på etk selv.
mrpms Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Noen som vet om det er mulig å butte ut listen på passasjersiden med en list med integrerte koppholdere??
Øyvind Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Det tror jeg ikke er mulig, da hele den dashbord-biten er i et stykke...
gica Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Hei! Henger meg på denne, får min E61 07 mod imorgen. Men så at heller ikke denne hadde disse koppholderne. Er litt must å ha disse når man skal på langturer etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå