AlXz Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Noen gode tips? Må ha nye.., er gs alternativ vare noe å satse på? Eller orginal vare? Eller noe annet å anbefale? Bilen er forøvrig veldig stiv, og det sitter powerflex rundt om.. (bakkant av bærearmer, bakstilling, etc.. samt gule koni dempere) Tenker det er greit å høre, så jeg slipper bytte kulene med engang igjen.. Nr 19 her..
2000Touring Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Schmiedmann solgt forsterket utgave fra Meyle. Sett med begge bærearmer og bakre foring. Kostet rundt 3000. Vet ikke om de har det nå lenger, men jeg vil anbefale forsterket utgave ...
AlXz Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Schmiedmann har vel ikke lenger forhandler i norge om jeg ikke tar feil? Bmw spesialisten gikk over til å samarbeide med GS istede? Hmm.., har noen mnd på etterkontrollen, så kan godt bestille fra andre steder også. Noe bra på ebay tro?
2000Touring Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Sist jeg var inne på Schmiedmann fikk du bestille fra Danmark...
AlXz Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Ah.., oki Ja, det kan jo funke det..
Øyvind L. Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Kjøp to nye bærarmer og kjøp til E30. Bærekulene som er på E30 armene er mye bedre.. Armene er helt like.
2000Touring Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Delenummer på Schmeidemann 3160500023HD 1620 Dkr + moms og frakt http://schmiedmann.no/3_serie/E36/reser ... htm#paging
AlXz Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Kjøp to nye bærarmer og kjøp til E30. Bærekulene som er på E30 armene er mye bedre.. Armene er helt like. Ah.., hørt noe nevnt om e30 armer på e36 før også.. Det er kanskje noe å se på ja.. thx Delenummer på Schmeidemann 3160500023HD 1620 Dkr + moms og frakthttp://schmiedmann.no/3_serie/E36/reser ... htm#paging Thx. Hmm.. er kuler med her? Ser litt ut som bærearmer med forsterkede foringer? Har powerflex foringer på armene jeg har nå.., og de har jeg ikke noe imot å beholde på en måte
Øyvind L. Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 e30 bærearmer med E30M3 eksentriske bærearms foringer er en veldig bra oppgradering på E36.
AlXz Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Kulene som spindlene festes i jeg i hovedsak lurer på her.. Er disse med på de bærearmene som selges? eller er det bærearmer med kun foring uten noe kuler? Noen som vet? Takk!
Lars89 Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Bærearm er komplett med begge kuler, evt også med bakre foring. Greiest å bare bytte hele hvis man ikke har tilgang på presse
AlXz Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Ah, ok Takk for svar. Har tilgang på presse.., eller en kompis som kan gjøre det for meg Men om kuler er med i "nye" armer som du sier, så er jo ikke prisen der så ille egentlig. Kjøpe 2 nye kuler kommer på rundt 4-500kr stk, så må det presses i tillegg.. Men på en annen måte så har jeg powerflex foringer i bakkant som jeg ikke har noe imot å beholde. Blir vel fort tull å flytte over disse?
quatro84 Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 vanskalig og presse ut da de sitter som f.... mange ganger. jeg pleier og kjøpe komplett fra tyskland. billigt.
2000Touring Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Jeg gjentar gjerne mitt tips: Kjøp forsterkede bærearmer fra Meyle. Grunnen til at jeg mener det stå sterkt er fordi alt annet jeg har prøvd ikke holder veldig lenge. Så hvis du ikke syntes det er veldig gøy å bytte bærearmer ca hvert annet år, så hadde jeg gått for forsterkede armer fra Meyle. Bilen min har jeg hatt siden 2005, og jeg har allerede byttet to ganger. Og det er med normal kjøring(forsiktig ved hull og dumper i veien)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå