Vinland Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Heisann Har akkurat kjøpt meg en E46 320CI, og har et par spørsmål her. Noen som vet hvor mye bilen er senket originalt fra BMW ? Etter det jeg skjønte fra forrige eier, så er Coupe senket fra fabrikk. Synes bilen ligger fint på veien, er ganske behagelig, selv med 18"/40 profil foran og 18"/35 profil bak, men kunne kanskje tenke meg å få den litt stivere Sett på et sånt Bilstein B12 sett, og det skal visst senke 30 mm. Er det noen som har noen erfaringer med dette settet, eller kanskje kan anbefale noe annet ? (som ikke blir for stivt) Legger ved et bilde av den nye doningen /jan
Vinland Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Prøver å få opp det bildet igjen
S.Arnesen Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Jeg har ett senkesett ifra H&r til salgs. dette gir en veldig pen senk på e46coupe. Det er på 35/15 tror jeg det var. Da beholder bilen orginal høyde bak, og blir ca 2cm lavere foran. Første bildet er med 19" felger, og andre bildet er med 18" dekk. Link til salgs annonse ligger i signaturen min
Lars89 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Velkommen til forumet! Er senka 15mm foran og bak i forhold til sedan/touring. Du må trykke på "bla gjennom", "start uploading!" og så lime bildet inn i innlegget
DJ RS2 Matrix Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 eller laste opp bilde på photobukcet eller imageshack elns. eg er veldig fornøyd med bilstein B12 settet er stivere enn org, men forsatt behagelig når du kommer over på dårlig vei eller humper, du slepper å knekke ryggen er sedan da men du sånn blei høgda på min etter på
sindrebert Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Har selv H&R senkefjører 35/15, blir en fin og ikke for upraktisk høyde for min del. Den ble kun litt stivere, men ikke noe WOW opplevelse der altså, men funker helt fint mye for pengene kontra ett coiloversett. Men er nok det jeg skal ha en gang med tiden også^^ bilde før og etter senk: Skal riktignok sies at det siste bilde her er med knekte fjører bak, så den blei litt høyere bak. Da så det mer riktig ut
Vinland Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 Hei og takk for svar. 35/15 mm senking ser ganske pent ut ja, så det er helt klart interressant. Men så har vi det sports-spøkelset da som vil ha bedre handling, hester osv Kunne ihvertfall tenke meg litt stivere dempere, men jeg får se hva det blir til. har hele vinteren på meg, da dette blir kun sommerbil Nå om dagen går pengene til en inspection 2, og få fjernet riper og steinsprut i lakk + noe småtterier. Dessverre så var ikke forrige eier noen typisk bilentusiast, så det vil ta litt tid og penger for å få den opp på strøkent nivå. Kjøpte den da den hadde gått lite, hadde riktig farge, og hadde en grei prislapp. Dette er da en 2002 320CI 2.2L med 170hk.....herlig motor og lyd ! /jan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå