Mpowerman Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Har tilbud om å kjøpe en billig gearkasse i stockholm, men hvordan i huleste skal jeg få den fraktet helt opp hit? Noen som har noen svenske kontakter her eller? Eller andre gode ideer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Roadtrip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Roadtrip! Hehe Du har med andre ord ingen anelse om hvor langt det er her i fra til stockholm Fra: Stokmarknes (By), Hadsel, Nordland - Hadsel, Nordland Til: 11243 Stockholm Distanse: 1599.94 km. Estimert tid: 20 timer, 59 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Tar deg en helg med konstant kjøring Samt ca 2000,- hver vei i frakt. Vet ikke helt hva alternativet er. Men jeg ville ringt og hørt med posten. Jeg betalte 1400 kroner for en pall på 100kg fra Trondheim til Hønefoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Send PM til Heib! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå