SweetBMW Posted September 3, 2010 Share Posted September 3, 2010 Ja, da var detta også på begynt, og til min store skuffelse, må jeg gjøre alt om igjenom en tre ukers tid. Dette grunnet flenge i folie som ble levert. Men, jeg har ventet på dette en stund, og bestemte meg for å legge den bare for å få erfaringa. Resultatet ble ikke halvgærent for det og, og man får en pekepinn på hvordan det blir Her ser dere folien som er levert fra AutoRoyal, folien er jævlig bra egnetlig, god strekkbarhet og generelt bra utseende og "feel". Flenga ser dere og, flenga var der fra AR sin side, da den er kuttet med stanley kniv, noe du ser på kuttet som er helt rent og fint. Hadde jeg rivd den i filler under åpning hadde flenga vært ruglete og ujevn. Men ja, vi får se hvor mye de tar seg betalt for "erstatningsfilm". Hadde en kompis til å hjelpe meg, vi skulle vært 3, men 3. mann dukket ikke opp. Anbefaler virkelig å være minst to her. André tenker hardt her på bildet over sitt resultat. Her ser dere ca 80% ut i arbeidsfasen, blir ikke så halv verst ser du Og her er closeup av flenga som vi har lagt så godt vi kan... vi fikk lappa alt unntatt et knappenålshull, men samma faen, vi skal rive den av om 3 uker uansett og legge ny, og da blire 100%! (Og CSL Luke ) Så et lite helhetsbilde av bilen Jeg følte meg hvertfall jævlig kul når jeg rulla hjem gjennom Lillestrøm på kvelden... Så effekten på bilen og på meg selv er totalt en score 5\5. Folien scorer 5\5. Autoroyal, ikke fullt 5 av 5.... Gjenstår og se når kundeservicen er ferdig gjennomgått. Fortsatt, en tommel opp til de for hurtigbestilling av ny folie til meg. Jepp, kommenter og kom med synspunkter \\Tommi Link to comment Share on other sites More sharing options...
impulzive Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Så jo bra ut det! Har gjort det samme på min, bortsett fra at jeg har brukt 3M vinyl. Det gjør mye med inntrykket av bilen og håper du får fiksa ditt snart;) Et lite tips! Ser på bildene at du ikke har tatt av taklista, og det bør du gjøre når du legger på folien. Det er vanskelig og blir ofte ikke veldig brå når man må kutte folien heeeelt inntil gummien som ligger mellom lista og taket. Den er enkel og ta av og på. Dessuten sitter folien bedre når den er lagt rundt kurven på taket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Ja jeg syns det ble bra selv, men som du sier med den pakninga. VI har ikke giddi lagt den ordentlig siden den skal av igjen om 3 uker når jeg får den nye filmen. Da blir alt 100%. Hvordan er det med din folie og vasking og sånt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
impulzive Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 skjønner:) Du får ha lykke til med den nye, post noen bilder når det er gjort;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW ///BJ Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 tøft har vurdert dette selv men har vært litt skeptisk hvordan legger man på dette? på samme måte som man legger solfilm?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 6, 2010 Author Share Posted September 6, 2010 Du legger det på som et vanlig klistremerke. ikke noe såpevann eller noe, du bare begynner midt på, og strekker ut mot kantene, så skjærer du til det er gnaske simpelt, men anbefaler minst to stykker. hvis du vil ha enda bedre resultat kan du gå over med litt varme i kantene for å få den til å krympe seg "fast" til taket. Men jeg gjorde ikke det, men skal bli spennende og se når nye filmen kommer som ikke er ødelagt. er denne også ødelagt tror jeg jeg ser litt annerledes på AutoRoyal i fremtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW ///BJ Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 aha skjønner du får legge ut noen nye bilder når du får lagt på den nye da Link to comment Share on other sites More sharing options...
SSM Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Hvordan kommer det til å se ut med det strøk med klarlakk oppå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted September 7, 2010 Author Share Posted September 7, 2010 Ang klarlakk så aner jeg ikek, men skulle tru det vil hjelpe på holdbarheten. Skal høre med lakkerer når jeg skal ta rusta på sia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts