///MPower Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 har hørt en del om dette og lurer på om det er skadelig, eller helt normalt siden den må bygge opp oljetrykk før den strammer skikkelig
Wolfeh Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Er vel ikke normalt nei. Ville vurdert å bytte registerkjede evt strammer for å se om det hjelper.
///MPower Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 takk for tipset, er vel ikke helt unormalt at strammer blir slapp i fisken, har du noe erfaring med å skifte strammer? trangt og komme til? evnt pris på skifte av register?
Robin L Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 er vanlig at oljepumpa kan løsne litt og da sliter den litt med oljetrykket. hadde problem med tikking på kald motor på 730n, stramma opp pumpa og alt ok igjen. viktig å sjekke på bmw v8!. skifte register er vell sjeldent nødvendig, men strammer kan jo være greit om den er gått litt.
///MPower Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 takker for tipset, visste om det med oljepumpen og boltene så det blir det første som skal sjekkes, hvis det ikke er noe gale der så prøver eg nok bytte strammeren.
S.Hafsmo Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Jeg har ikke hørt noe rasling fra min, men derimot fant jeg en bolt liggende i sumpa. Har hørt om folk hvor alle boltene har ligget i sumpa, så det er absolutt verdt en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå