sveisy Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 HEII! jeg får vel lage en prosjekt tråd jeg og:) bilen er en 520i 96 mod mange lurer vel på hvorfor et så omfattende prosjekt for en så ny bil! det er for bilen i seg selv var så sliten som du kan få det.. rulla 318000km og mye små feil osv.. litt om hva skal foregår! jeg har nå fått plukket fra værandre hele bilen! skal ta ALL rust på hele bilen. oppgjen lakering bytte motor til 528 interiør fra m5. full m pakke utvendlig osv.. bilen komplett ribbet for vær en eneste skrue pussing av rust! og grunning! også utskjering av rust:/ på begge sider! pussing og grunning av hele karosseri innvendig og utvendig over hele bilen er fullført!
sveisy Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 utvendig grunning er nå lakkert, slik det er 100% tett! nå er det nedvask av undersiden av bilen! og full tektyl behandlig
Nabon Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Steike! Det må jeg si. Dette blir det spennende å følge med på! Du har valgt nick med god grunn da skjønner jeg! Men som sagt, gleder meg til å følge dette videre og lykke til utover høsten
///Naitsirk Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Drit i 2,8'n! Ta den helt ut og klin nedi en s62 med det samme Kommer til å angre etter 2 uker om du ikke gjør det Stå på!
sveisy Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Drit i 2,8'n! Ta den helt ut og klin nedi en s62 med det samme Kommer til å angre etter 2 uker om du ikke gjør det Stå på! takk for tips:) poenget er at bilen skal bli godkjent.. og det går ikke om jeg putter i en s62?
///Naitsirk Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Det går, men er atskillig mere stress
sveisy Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Det går, men er atskillig mere stress ja, det kan jeg tenke meg.. men skal vurdere det du sier.. men motor er vel det siste som blir gjort... så lang tid på og bestemme meg på enda:=)
sveisy Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 da har jeg fått vasket under bilen, tatt rust og grunnet:) har og fått på ett lag me lakk under bilen.
Skaar Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Spennandes prosjekt, vil tru motorbytte frå ein slapp 2-liter til en atskillig større motor (uansett kva for ein du går for) gjer susen
sveisy Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 ja, det gjør nokk en stor forskjell
sveisy Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Glema: ser du har like felger som jeg hadde før! supert valg!
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Bare importer en komplett strøken m5. Så tar du intreør, motor, understell, fangere osv - dvs ALT fra den. Stå på, dette blir bra!
sveisy Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Bare importer en komplett strøken m5. Så tar du intreør, motor, understell, fangere osv - dvs ALT fra den.Stå på, dette blir bra! får aldri godkjent det:/ men ja, det va vel egentlig det som va planen i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå