sveisy Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 HEII! jeg får vel lage en prosjekt tråd jeg og:) bilen er en 520i 96 mod mange lurer vel på hvorfor et så omfattende prosjekt for en så ny bil! det er for bilen i seg selv var så sliten som du kan få det.. rulla 318000km og mye små feil osv.. litt om hva skal foregår! jeg har nå fått plukket fra værandre hele bilen! skal ta ALL rust på hele bilen. oppgjen lakering bytte motor til 528 interiør fra m5. full m pakke utvendlig osv.. bilen komplett ribbet for vær en eneste skrue pussing av rust! og grunning! også utskjering av rust:/ på begge sider! pussing og grunning av hele karosseri innvendig og utvendig over hele bilen er fullført! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 utvendig grunning er nå lakkert, slik det er 100% tett! nå er det nedvask av undersiden av bilen! og full tektyl behandlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nabon Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Steike! Det må jeg si. Dette blir det spennende å følge med på! Du har valgt nick med god grunn da skjønner jeg! Men som sagt, gleder meg til å følge dette videre og lykke til utover høsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Naitsirk Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Drit i 2,8'n! Ta den helt ut og klin nedi en s62 med det samme Kommer til å angre etter 2 uker om du ikke gjør det Stå på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rønneber`n Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Vakkert <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Drit i 2,8'n! Ta den helt ut og klin nedi en s62 med det samme Kommer til å angre etter 2 uker om du ikke gjør det Stå på! takk for tips:) poenget er at bilen skal bli godkjent.. og det går ikke om jeg putter i en s62? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Naitsirk Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Det går, men er atskillig mere stress Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Det går, men er atskillig mere stress ja, det kan jeg tenke meg.. men skal vurdere det du sier.. men motor er vel det siste som blir gjort... så lang tid på og bestemme meg på enda:=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 da har jeg fått vasket under bilen, tatt rust og grunnet:) har og fått på ett lag me lakk under bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaar Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Spennandes prosjekt, vil tru motorbytte frå ein slapp 2-liter til en atskillig større motor (uansett kva for ein du går for) gjer susen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glema Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Spennende Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 ja, det gjør nokk en stor forskjell Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted October 12, 2010 Author Share Posted October 12, 2010 Glema: ser du har like felger som jeg hadde før! supert valg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spiritus Sancti Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Bare importer en komplett strøken m5. Så tar du intreør, motor, understell, fangere osv - dvs ALT fra den. Stå på, dette blir bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveisy Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Bare importer en komplett strøken m5. Så tar du intreør, motor, understell, fangere osv - dvs ALT fra den.Stå på, dette blir bra! får aldri godkjent det:/ men ja, det va vel egentlig det som va planen i første omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts