sveisy Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 om oss skal ja!! ja ditta er noe helt anna en borte me han gamle tysker grisen. fikk no på `klarlakken` støva meget lite faktisk.
username Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Hei, siden du allerede har bilen strippet så lurte jeg på om du kunne gjøre meg en aldri så liten tjeneste Kunne du målt hvor bredt kickpanelet er?
Bjornhbjelland Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Kjempe prosjekt! Har sinnsykt lyst å gjøre det samme du gjør! Stå på! Blir kjempe bra!
sveisy Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Stoppa heilt opp her no Magnus!??? Hei mads! neida, d har ikke det... drive og skal lakke motor rom no i disse dage.. så skal e til tyskland neste mnd og hende donorbil.. så e tenke i slutten av neste mnd står bilen ferdig lakka:) noe action me bilen din da?
sveisy Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Kjempe prosjekt! Har sinnsykt lyst å gjøre det samme du gjør! Stå på! Blir kjempe bra! takk for det:)
pwrflex Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Stoppa heilt opp her no Magnus!??? Hei mads! neida, d har ikke det... drive og skal lakke motor rom no i disse dage.. så skal e til tyskland neste mnd og hende donorbil.. så e tenke i slutten av neste mnd står bilen ferdig lakka:) noe action me bilen din da? Høres bra ut! 528 du skal hente? Min bil he blitt konebil..:S Ska fikse så smått på litt småtjafs å så blir den vel solgt neste år. Heller satse på E90 og diesel..
LasseEllingsen Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Jeg holder på å bygge om fra 520 til 528. Bare å spørre visst du lurer på noe.. Men IKKE sett motoren i bilen før du har sendt søknadd til BT om motorbytte, fått den godkjent og vist bilen hos BT. Visst du skifter motor før det, kan du få mye ekstraarbeid...
sveisy Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Jeg holder på å bygge om fra 520 til 528. Bare å spørre visst du lurer på noe.. Men IKKE sett motoren i bilen før du har sendt søknadd til BT om motorbytte, fått den godkjent og vist bilen hos BT. Visst du skifter motor før det, kan du få mye ekstraarbeid... tusen takk:=) var det mye styr og få det godkjent? hva byttet du? bremser osv?
LasseEllingsen Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Har ikke skiftet enda. Har sendt søknad til BT og venter på å få lov Du må bare skifte bakbremser, da de er ventilerte
sveisy Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 hmm.. ok.. jeg må vel søke snart jeg også.. men hvordan setter du opp søknaden?
LasseEllingsen Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Kan sende deg på mail. Send meg en pm du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå