Just-turbodiesel Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 den er tøff, men hvem kar med z3 velger å gjøre det der? har aldri sett liknende tøff z3 utenom coupe-versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Nei, var det da.. En del kule Z3n over dammen, men her borte går det mest i trøtte orginale 1.8 dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Det finnest en del fete Z3 Rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Skjønner ærligtalt ikke hva dere gnåler etter av og til Ikke helt min smak heller, men det er da ingenting på denne som ikke kan reverseres rimelig raskt, med mulig unntak av dørene. Når dette er det verste dere har sett har dere ikke sett mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Nå ble jeg meget... "uvell" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Ikke lite stygg han hadde gjort den heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Haha, tenkte på den bilen når jeg leste tråden, den går i nabo komunnen, ser den ofte. Ikke noe penere IRL for å si det sånn... Men z3 kan bli gromme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå