Gå til innhold

Uoriginale bremseklosser fra Koed til E34

KKise
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd disse, koednr www3723 ?

De koster 1/4 av de originale, så lurer på om de er noe å satse på, om belegget er hardt og dårlig, og om de piper og skriker som f***.

Og kan man ellers anbefale noe som funker og ikke piper og skriker, men som fortsatt er til en god pris ?

Kjører med biltema nå, så fort jeg skaffer noe annet skal jeg kaste de så langt jeg bare makter, makan til dritt har jeg aldri vært borti.

Piper og hyler og bærer seg, og stein hardt belegg, i tillegg støver de veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest om andre på forumet her som er fornøyde med koed sine klosser. Ulempen er at de støver noe mer enn orginale.

Selv så kjøpte jeg de billige hos GS i april og trodde at jeg var fornøyd. Disse blir nå byttet da det fort kommer kast i de etter 12000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på koed jeg, ikke noe problem med verken skivene eller klossene. Kan ikke si jeg er så plaget med støv, og felgene mine holder jeg ganske så rene. Men så vet jeg jo ikke hvordan originale er da :P Hadde av bremsene i år, og la merke til at det er masse kloss igjen.

Jeg er ikke så fornøyd med styrestagene deres, som røk i år, bare to år etter jeg byttet. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...