Gå til innhold

Styggeste "angel eyes" noensinne!

wracul
 Share

Anbefalte innlegg

Beklager godtfolk men jeg bare må lire dette uttav meg...

Jeg kjøpte en e39 525tds i februar. Denne bilen hadde xenon "angel eyes" ettermontert. Lyktene var av typen DEPO. Jeg må ærlig innrømme at det er de desidert styggeste angel eyes wannabe'ene EVER :evil: . 8 små pærer på hver reflektor som liksom skal forestille hellalyktene. Idioten av en eier hadde selvfølgelig ikke brydd seg om å ta vare på originallyktene. De var jo "stygge"?? Etter et par mnder i mitt eie ble kvaliteten fra lyset på pærene forringa, så da så det om mulig bare enda værre ut! :cry:

http://www.028auto.cn/images/UploadFile ... 942598.jpg

Så nå har jeg kjørt rundt i et halvt år med fire jæxla juletrær i fronten. Bantes hver eneste dag over de DEPO lyktene... At noen klarer og tør å selge drixxen til intetanende kunder er meg helt uforståelig.

Sånn, nå fikk jeg det ut av verden. Jeg har greid å få tak i bytteringer til disse depo lyktene som skal være "bolt on". (ikke igjennom GS der lampene ble levert, for de sa det ikke fantes eller gikk an :? )

I følge leverandøren av lyktene så skal det ikke være nødvendig med noe kutting og liming på disse ringene som er laget av 60miniLEDs pr ring. Og de er designet spesielt for DEPO lykter.

Jeg skal poste bilder før og etter med litt info om hvordan det gikk når jeg kommer hjem.

Karl Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte komplette lamper org. hella fra nabolandet for ca 4000,- for noen år siden. De var brukt, men absolutt HELT strøkne.

Så langt tenkte ikke den forrige eiern av bilen min da. Han fant ut at 3200,- for 4 juletrær måtte bli mye bedre. :lol:

Original hella lyktene er pene da. Innrømmer at jeg har sett etter dem rundtomkring på nettet. Brukt så går det absolutt an. Men nytt har jo syke priser.

Jeg gikk for disse. Ikke akkurat de billigste. Men håper de er verdt det.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0443660387

Er det mulig å justere ned eller evt opp lysstyrken på disse ringene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt feil å klage om det ene og det andre når bilen er kjøpt, MED disse delene..

Mine Depolykter hadde AE-ringene støpt inn i glasset, så på de lyktene ville det ikke gått an å bruke løse ringer. Dette var til E36, så kan være at lyktene er forskjelling..

Lykke til! Er helt enig i at det ikke ser fint ut på en plass..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange e39 eiere som har vært lite fornøyd etter en time eller to montering med det resultat at de har 32 juletrelys i grillen. Jeg visste at lyktene så ille ut når jeg kjøpte. Mulig det er jeg som merker det mere etterhvert som irritasjonen har blitt større, sommern kom og lampene som har mista virkning.

Uansett så er de ille... og det er en skam at gs vil å ha disse ut for salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...