Flatshift Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 ja enig greit å vite at du også kjøpte samme, tilfelle det skal bli noe spørsmål om montering Vet du hvordan det er å bytte de ringene?? vet du splitter glasset fra selve lampa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 jepp må splitte glassene. Skal være festa med klipps. får se når de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Da er de nye ringen montert og jeg skal ærlig innrømme at det ble griserått i forhold til det som sto der fra før. Kanskje litt mye lys fra disse led'sa men uansett MYE bedre utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 flott. legg ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 flott. legg ut bilde skal fixe bilder i kveld. glemte å ta "før" bilder da. (heldigvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Ligna på de jeg hadde på E34'n. Og AE's på en E34 er bare tull, for de har så markante runde lykter fra før av. Det var noe feil på de lyktene HELE tiden, og når jeg kom hjem fra byen, og klokka var 4 på morgenen/natta, så jeg at ringene lyste. Jeg var i lang tid før dette skjedde forbanna på DEPO lyktene, så jeg åpna panseret så full som jeg var, og røska i den første og rødeste ledningen jeg så. Hva skjedde? Joda, den innerste ringen på høyre lykta slokna,, INGEN andre. Så da hadde jeg 3 ringer.. Og det var noe jeg merka dagen etterpå. Da bestilte jeg Sorte Hella DE istedet, og DEPO lyktene? : ) De ligger nå og råtner på rommet... Håper du har mer flaks med dine DEPO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Eg er heilt samd i at nokre av lyktene som er tilgjengelege til E39 i dag er heilt horrible. Noko som forundrar meg enno meir enn det store utvalet av "møkkalykter", er at ikkje fleire kjøper Hella lykter frå KOED....... Omlag 3600 bilpengar er alt det kostar...(Utan xenon) Omlag det same som eit lyktesett som får bilen til å minna om ein rusa veps kostar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Eg er heilt samd i at nokre av lyktene som er tilgjengelege til E39 i dag er heilt horrible. Noko som forundrar meg enno meir enn det store utvalet av "møkkalykter", er at ikkje fleire kjøper Hella lykter frå KOED....... Omlag 3600 bilpengar er alt det kostar...(Utan xenon) Omlag det same som eit lyktesett som får bilen til å minna om ein rusa veps kostar.... Det hørtes ut som en steike bra deal. Sist jeg sjekka kosta disse skjorta for xenon modellen? arkivbilde før bytte Sånn ble det nå ( uten vaska bil ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Mja... For xenon-modellen er det vel rett i overkant av 9000,- meinar eg... Så då kostar det jo litt skjorte. Men at folk som skal ha lykter utan xenon vel å kjøpa "Supersimbin5000" jalla-lykter når ein kan få Hella-lykter til omlag 3600,., det må jo vera uforståeleg! Edit; lyktene kom seg nokre hakk nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Det så bedre ut! Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Om du ikke er fornøyd med billig-lyktene som var på bilen da du kjøpte den, så hjelper det vil ikke å KLAGE HER PÅ BIMMERS? Er du helt ****t? Blir provosert av slike som deg. Det er ikke gsbildeler sin feil. Det er din egen feil, siden du ikke bytter dem ut. Gsbildeler tilbyr EKTE vare (hella lys, med skikkelige angel eyes) og billig lykter for de som ikke 'bryr seg om utseende på bilen' eller ikke har penger. Er det ikke bra de har utvalget iallefall? Så HVA er problemet? Du får kjøpe deg nye lykter da siden du ikke er fornøyd med 'juletreet' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Men.. han kan få lov til å vise sin frustrasjon om å sette slike dårlige varer på en god bil. Dette er han nok ikke alene om. Det kom nok litt feil ut i forhold til gs, for der har du helt rett. En annen ting er at dette berører kanskje mange som har kjøpt og satt på like lykter. Mulig det kan virke litt støtende, men jeg tror de fleste på forumet er enig om utseende på disse lampene. Lykter trenger ikke ha noe å gjøre med valg av bil.. er bare å bytte eller fikse dem.. det har han gjort - med godt resultat!! Hmm... skulle hatt nye selv, de er så slitt men jævlig dyre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Om du ikke er fornøyd med billig-lyktene som var på bilen da du kjøpte den, så hjelper det vil ikke å KLAGE HER PÅ BIMMERS? Er du helt ****t?Blir provosert av slike som deg. Det er ikke gsbildeler sin feil. Det er din egen feil, siden du ikke bytter dem ut. Gsbildeler tilbyr EKTE vare (hella lys, med skikkelige angel eyes) og billig lykter for de som ikke 'bryr seg om utseende på bilen' eller ikke har penger. Er det ikke bra de har utvalget iallefall? Så HVA er problemet? Du får kjøpe deg nye lykter da siden du ikke er fornøyd med 'juletreet' ? Har redigert vekk det du mener er dissing av GS. Men jeg står fortsatt for det jeg mener. At norske selskaper ALDRI burde hatt slikt i varesortimentet sitt. Hvis du har lest i hele tråden så kan du se at problemet mitt er løst. Men regner med det er flere som er rimelig oppgitte over lyktene sine, så jeg lar tråden være. Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Når jeg leser det første innlegget blir jeg betenkt. Du sier dette er det styggeste du har sett og skjønner ikke at folk kan ha på sånn dritt... Hvorfor kjører du da rundt med det og irriterer deg over de i ET HALVT ÅR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå