wracul Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Irritasjonen ble vel bare større og større... kan jo hende at andre ting i livet mitt har krevd mere oppmerksomhet enn den bilen? "At folk kan ha på sånn dritt" har jeg ikke nevnt med ett kløyva ord. Irritasjonen ligger vel for meg at disse fortsatt selges over nett som "angel eyes". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Da har du lite å tenke på... Mye jeg hadde byttet også hvis det var uendelig med penger på kontoen. Har irritert meg over speila på bilen i ett år, men når jeg må ut med fem tusen pluss lakk så har det blitt utsatt... for det virker jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Da har du lite å tenke på... Mye jeg hadde byttet også hvis det var uendelig med penger på kontoen. Har irritert meg over speila på bilen i ett år, men når jeg må ut med fem tusen pluss lakk så har det blitt utsatt... for det virker jo. ja ikke sant, er jo sånn det er til tider. Kjipt å bruke flere tusen når ting faktisk funker. Samme med meg... Eneste alternativet jeg evt hadde var andre lykter. Ikke akkurat morro når man har andre ting å bruke penger og tid på. Har andre ting jeg ville gjort. Men det orriterer meg ikke i samme grad. Heldigvis ble jeg kvitt de forferdelige lyktene uten at det kosta skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 har du bilde av bilen forfra?? med led ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hvor kjøpte du ringene? Jeg tror jeg har noe lignende AL's på bilen min.. (Ser ut som 4 pærer.. oppe nede høyre venstre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 jeg har bestilt samme som han. kjøpte på ebay UHP LED ringer. til Depo lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 " it does not fit on the DEPO angel eyes halo projector nor US spec stock headlight)!" http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UHP-LED- ... 9331wt_808 Er det denne jeg trenger? Har frontlykter fra gs bildeler med slike "juletrær" (1 lys i hvert.. "hjørne" ) Og er det bare å åpne lykta, ta ut den gamle, og sette i ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 ja må splitte glasset fra lykta. hør med han Wracul, han har nettopp bytta på sine depo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Tok et bilde av hele fronten i går kveld. Skal se om jeg får posta det i kveld. Ringene er kjøpt på ebay og heter "uhp led FOR depo". De kosta ca 1000,- med frakt og moms. Jeg vet at flere av de som har e46, setter biltema sine ringer i originallyktene med stort hell. Har et Ubrukt sett av disse i originalembalasjen liggende hvis noen er intr. Har ingen peiling på andre biler med samme typen lykter. Anbefaler dere som har samme problem om å gjøre som meg. Se hvilken produsent lyktene er laget av. (står i glasset nederst på lykta) Så er det bare å google seg fram til bytteringer hvis dette finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 uten at jeg skal si det sikker så kan dette vøre fiks for de med stygge e46 depolykter? http://iphone.ebay.com/Pages/ViewItemDe ... 05&emvcc=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 hei du. har du link til akkurat de ringene du kjøpte?? kjøpte feil ringer jeg da så klart. passer jo ikke depo lykter fant jeg ut nå! dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Har selv bestillt uhp ringer hos samme selger som skal passe i Depo lykter til E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 @Banan: Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Var disse jeg bestillt: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UHP-LED-ANGEL-HALO-KIT-1993-BMW-E36-DEPO-P36-HEADLIGHT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c158cf7e8QQitemZ120620644328QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Regner med å få di etter helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Koster litt kroner da, hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå