Gå til innhold

Styggeste "angel eyes" noensinne!

wracul
 Share

Anbefalte innlegg

Irritasjonen ble vel bare større og større... kan jo hende at andre ting i livet mitt har krevd mere oppmerksomhet enn den bilen? "At folk kan ha på sånn dritt" har jeg ikke nevnt med ett kløyva ord. Irritasjonen ligger vel for meg at disse fortsatt selges over nett som "angel eyes".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har du lite å tenke på... Mye jeg hadde byttet også hvis det var uendelig med penger på kontoen. Har irritert meg over speila på bilen i ett år, men når jeg må ut med fem tusen pluss lakk så har det blitt utsatt... for det virker jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du lite å tenke på... Mye jeg hadde byttet også hvis det var uendelig med penger på kontoen. Har irritert meg over speila på bilen i ett år, men når jeg må ut med fem tusen pluss lakk så har det blitt utsatt... for det virker jo.

ja ikke sant, er jo sånn det er til tider. Kjipt å bruke flere tusen når ting faktisk funker. Samme med meg... Eneste alternativet jeg evt hadde var andre lykter. Ikke akkurat morro når man har andre ting å bruke penger og tid på. Har andre ting jeg ville gjort. Men det orriterer meg ikke i samme grad. :-) Heldigvis ble jeg kvitt de forferdelige lyktene uten at det kosta skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" it does not fit on the DEPO angel eyes halo projector nor US spec stock headlight)!"

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UHP-LED- ... 9331wt_808

Er det denne jeg trenger? Har frontlykter fra gs bildeler med slike "juletrær" (1 lys i hvert.. "hjørne" :P)

Og er det bare å åpne lykta, ta ut den gamle, og sette i ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok et bilde av hele fronten i går kveld. Skal se om jeg får posta det i kveld. Ringene er kjøpt på ebay og heter "uhp led FOR depo". De kosta ca 1000,- med frakt og moms.

Jeg vet at flere av de som har e46, setter biltema sine ringer i originallyktene med stort hell. Har et Ubrukt sett av disse i originalembalasjen liggende hvis noen er intr. Har ingen peiling på andre biler med samme typen lykter.

Anbefaler dere som har samme problem om å gjøre som meg. Se hvilken produsent lyktene er laget av. (står i glasset nederst på lykta) Så er det bare å google seg fram til bytteringer hvis dette finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...