EspenS Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Skal ha meg nye felger til neste sommer, og lurer på om noen her har noen gode idear til hvilket felger jeg skal kjøpe 19 toms, 9.5 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Finn inspirasjon på www.e46fanatics.com showroom, eller titt rundt på forumet her Jeg har lyst på mange forskjellige til min e46 etter å ha siklet på e46fanatics showroom. I mine øyne kler e46 best BBS Challenge (CH), BBS LeMans (LM) og CSL hvis du skal ha 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Ja har sett en del på e46fanatics, har veldig lust på noe lignende disse: Di hetter vist "M Parallel Spoke (Hyper Silver with machined front&lip)", men disse er vist kopi felger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Pene de felgene der. Tror de er vanskelige å oppdrive som 19". GS solgte hvertfall noe slikt for 1-2 år siden, men ser de er ute av sortimentet deres nå, dog ikke med så bred kant. tipper de felgene der er 9,5 og 10,5 utifra kanten å dømme. Videre nå du nok valse ganske mye (eller dreie av felgene) for å få de på en e46 som ikke har m3 chassi, da så godt som alle? som er solgt har gått til 5 og 7serier. Disse felgene var orginale på e34 m5 en periode, men da i 18" mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 ÅÅÅÅÅ!!!! M-Parallell (kopi) i 19" hadde jeg handla tvert. Er vel all time favoritten min det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Hmm, ifølge han som har bilen så er det 19x8.5 et15 fremme og 19x9.5 et20 bak. Mer bilder her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=789932 Men så var det og finne di, noen som har forslag til plasser jeg kan prøve og oppdrive di fra? ps: hva med disse? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /44289.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå