tic`n Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Kjøpt min andre Touring i rekken. Savner nok e30'n litt veit du. Men ble en 96mod E36 318 Touring denne gangen. Er ikke all værdens til bil, men helt grei å ha til daglig bruk. Er ikke store planene som er ventet for denne. Men kommer M-tech front, takvinge og muligens andre felger. Litt lyst på et sett av de felgene med masse rette eiker på,ligger litt av hvert av disse på nett ser jeg. Litt ellers om bilen: Godkjent senket(har et litt høyere sett som vurderes å settes på da den er litt hard å kjøre med) Sort skinn. 16" Azev A vinter. Godt utstyrt. Nytt: 19" Asa Revolution sommerfelger. 235/35 19. Takvinge. (ikke monter enda) Rieger Lyktsenk.(ikke monter enda) Sote Crystal clear Baklykter.(ikke monter enda) M3 Difuser.(ikke monter enda) Chrome Oneblock Halo Frontlykter. (montert) Brede M Lister.(ikke monter enda) Planer: M3 Speil. Nye Bremser. Bytte Frontrute. Bytte til Sort Taktrekk. Hel-lakkering.(usikker på farge enda) Muligens andre Felger. Ovarhale/eventuelt bytte Motor.. Slik var den når jeg fikk den.. Skulle aldri solgt felgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Ikke blitt gjort stort med denne enda da. Fått på vinterfelga, men venter fremdeles på de logomerkene til senterkoppene mine.. Hadde tenkt å sette på M3 fronten jeg skaffet, men den trenger nok litt mer tid.. Fikk tatt av litt glassfiber her og der, så vips var den i 6 deler.. Men men, skal nok bli fanger av den igjen.. Fikk skaffet meg delebil Eneste problemet er at det var bekkmørkt når jeg var å så på den.. En del deler som ikke helt levde opp til forventningene kan man si.. Deribland M3 rattet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Da har det endelig kommet litt deler i hus som pynter opp litt. M3 lister m3 riller til skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Da er ny frontfanger i hus. Ikke lakker enda, men hele bilen skal forhåpentligvis lakkerers snart. Nye sommerfelger er også satt på bilen. Måtte gå over på 17" siden 18" mine hadde litt lite profil i forholde terreng hvor jeg kjører.. Greie nok felger, men ser jo helst etter noe med mer kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 flott touring det der:) men du må skifte emblem på listene dine og aldri montere M3 fenders, det er jo tross alt en 318i:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Skal inn større motor i denne utover sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Skuffende dag. Satte på min nye front for å se hvordan deg ble på bilen. Å den ble alt for høy.. Så hvis jeg skal gidde å begyne å lakke den, må det handles inn leppe. Lurer litt på Riger Infinity 1 leppe. Frister egentlig også å bytte ut hele fronten i en Lumma CLR front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Sprederene er bort. Fant ut at jeg ville prøve å skaffe linser til den. Vurderer og selge unna nyfelgene mine også. Passer ikke bilen.. Savner 18" mine. ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Da er nye 18" i hus. ATS 8x18 og 9,5x18, 3cm spacere. Mangler bare dekk til de. Var visst ødelagt dekkene som satt der.. Må prøve å skaffe 225/40 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Da er det på tide å få kjøpt inn dekk.. Blir 225/40 18 forran og 235/40 18 bak. Da er det bare og ringe å bestille time på biltilsynet for godkjenning av felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet August 28, 2011 Forfatter Share Skrevet August 28, 2011 Ikke fått dratt med til å få kjøpt dekk til 18" enda, så har måtte satt på no mindre felger så lenge.. Alt for små spør du meg men. hehe.. Men blir forhåpentligvis snart dekk på 18".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 den blei dritgrom på slutten, ikke noe plastleppe eller triste 18", behold den på Borbet A felgene på det siste bildet, evt senk enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Må si meg helt enig med ''superturbodiesel.com'', syns den ble ganske grom med borbet felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Har ikke mulighet til å senke no særlig mer hvis jeg skal kunne bruke bilen slik jeg gjør til vanlig. Slår oppunder så det synger 3 ganger bare inn på gårdsplassen.. Felgene er uansett bare middlertidige siden de er skakke også,pluss at de sporer noe forferdelig. Har heller aldri hatt sansen for felger som fyller så lite i hjulbuene.. Har derimot sett litt på et sett med makene i 17" til salgs inne på forumet, men får vel holde meg til de 18" jeg har kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Da er endelig nyfelgene på bilen..(selv om det snart er vintern:P) Så nå kommer jeg faktisk over fartsdumpene i sentrum igjen. Da mangler bare å få lakkert bilen(ikke sikkert blir gjort før etter vintern), så kan den selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå