Gå til innhold

Da ble det 475 Saphire Black,takk for alle tips :)

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
302 Madeiraviolet/schwartz er ganske spesiell og fin på E36

Evt så kunne det vært interessant å se en karbonsort E36 eller Spacegrey.

Takker,skal se litt på Spacegrey å 302 Madeiraviolet/schwartz.Kikket litt på karbonsort men virker som denne farge er litt blå i sola å sort i mørke,eller tar jeg helt feil ?

Skrevet

Må si jeg liker matt svart biler ;) Der igjen burde du høre med de som kan bilpleie om det er vanskelig pleie matt lakk? Vet ikke helt, men det må jo være ganske anderledes.. Den matt mørk grå var også veldig stilig ;) Men matt er virkelig noe som skiller seg ut blandt svart.

Skrevet

Ja blir jo bruksbil,så kjipt hvis det er mye jobb å holde det bra.Var lakkereren som lurte på om jeg kanskje ville ha Mat Black/sort for det kunne kanskje bli tøft å ikke så mye av dem rundt..Er kanskje en grunn til det hehe,at E36 blir for gammelt til denne fargen :/ usikker,leiter rundt etter E36 som er lakkert,men ikke bare bare så leter enda :wink:

Takker for inspille ullsokken

Skrevet

Vær obs på at det sannsynligvis er brukt mye lys på fotoshooten av den siste der, og at bilen kan virke myye kjedeligere i vanlig lys. Men jeg skal vel ikke snakke, jeg har jo svart bil selv.

Skrevet
Vær obs på at det sannsynligvis er brukt mye lys på fotoshooten av den siste der, og at bilen kan virke myye kjedeligere i vanlig lys. Men jeg skal vel ikke snakke, jeg har jo svart bil selv.

Ja sant,er det som jeg er redd for.Alt kan se så bra ut på bilde,men noe helt annet i vikeligheten :/

Skrevet

Tror det blir denne 475 Saphire Black som jeg pratet om tidligere,er vel denne farge som jeg syns er penest å kan passe til E36,vet ikke om denne kom til E36 eller kunn til E46 m3.Må kikke litt til,men da er jeg hvertfall litt nærmere etter litt kikking hehe

ykpqk2t7on1oi6xtg0vn.png

Skrevet

Har hørt matte farger er kjipt å vedlikeholde. Men ser utrolig tøft ut på noen biler! Black Sapphire er nok ikke et dumt valg, du vil nok ikke angre på det :) Du har jo en svartfarge til som heter Jet Black som jeg har sett flere BMW'er ha.

Skrevet

maderidasvart er ikke akkurat svart, men er en lekker farge fordet.

her er bilde av min gamle maderirasvarte 320 cab:

ne37hq3xwbo8ei6890mx.jpg

sapphiresvart er pent! e61 vår er denne fargen:

nerw5xcl81k7eef128mw.jpg

eller så har du jo BMW's klassiker diamantsvart da, men i mine øyne er denne en 30 farge.

1v9ot8q0juhxpjqjeqhv.jpg

jeg ville foreslått cosmossvart! den er dyp svart, med noe perlemor. knallfint på e36!

:)

Skrevet

Licht Gelb (E46 farge) som her vist på min gamle Coupe..NYDELIG farge som får bilen til å se nyere ut, samt vedlikehold er lavt pga riper og steinsprut vises vanskeligere pga lyse fargen..

gull2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...