Guest Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Er det noen som kunne tenke seg eit boble prosjekt til vinteren? Ble påbegynt i vinter, men ble nedprioritert pga hus og litt andre vitkigere ting. Bilen er stort sett plukket ned, men trenger litt rustsveis før den kan lappes sammen igjen. Bør sveise eit hull ved høyre hjulbue bak + nytt gulv. Ellers er tilstanden Ok trur eg. HAr kjøpt inn ymse deler som var planen å montere, breie skjermer bak, nye stigetrinn, kvitt skinnratt, osv. Motoren som står i nå går ikkje rundt, men følger med en 1600 motor på palle. Kommer ikkje på alt i farten. Håper deter noen som har lyst å videreføre prosjektet da vi ikkje har mulighet til det. Ta kontakt, evt kom med bud!! Bilder kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiann Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 dette er et kult prosjekt. legger inn et bilde av roadsteren min jeg, bare så folk kan se hvordan en roadster ser ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Absolutt eit knallfint eksemplar det du har. Det viser potensialet i en slik bil. Er ikkje helt etter mitt ønske å selge, med med press fra madammen og hus på gang må eg prioritere litt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Her kommer noen bilder: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Ingen som er interissert i eit prosjekt til vinteren?? Pris kan diskuteres!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Grisefete biler... Hadde jeg kjøpt huset jeg kjøpte på mandag for noen år tilbake og økonomien min hadde tillatt dette så hadde jeg tatt den lett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Jepp, kan absolutt si meg enig. Om eg ikkje skulle bygge hus hadde eg beholdt den og gjort den ferdig, men på grunn av for mange prosjekter og en kone som har litt å seie må denne vike. Er en meget enkel bil å skru på, og denne er nesten komplett!!! Løp og kjøp!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiann Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 hmmm kansje jeg kan bygge oppigjen en roadster til jeg, men hva mener du med nesten komplett? hva mangler? har du taket? motorluke? interiør? er denne godkjent som roadster? godkjent som 2 eller 4 seter? rust i kanaler? og hva er prisen på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Det som mangler er: taket, motorlokket og interiør av "de store" tingene. Står en 1300 motor i den nå, men denne går ikkje rundt. Har en 1600 motor på palle som i følge tidligere eiger skal være i orden. Angående rust ( av det eg husker, har ikkje sett på bilen på noen mnd) så er det innvendig, nedre fremkant av høyre hjulbue bak eit hull. Kanalene meiner eg skal være heile, men er skjært ut hull der fremstolene sto da dette var godt rustet. I den forbindelse er det noe rust på "innsiden" av kanalen der gulvet går i kanalen om du skjønner. Er forøvrig noe smått rundtom, men mener ikkje det skal være så gale, litt fremme i skøyten til frontplaten. Bilen er ikkje godkjent som roadster, og eg har heller ikkje godkjenningspapirer som følger bilen. Tanken var å få tak i noen, men ble lagt på is når prosjektet ble lagt på is. Det som skal være gjort i forbindelse med en godkjenning skal forøvrig være utbedret slik eg har forstått det. Ang pris er vi meget åpne for det en kjøper ser som fornuftige bud. Betalte 11k for bare bilen så har vi kjøpt inn en del deler utenom. Men rekner med vi skal bli enige om pris ved evt handel. Bilen er pr dags dato ca helt nedplukket og dermed går det lett ann å besiktige den ganske godt for intressenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiann Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Det som mangler er: taket, motorlokket og interiør av "de store" tingene.Står en 1300 motor i den nå, men denne går ikkje rundt. Har en 1600 motor på palle som i følge tidligere eiger skal være i orden. Angående rust ( av det eg husker, har ikkje sett på bilen på noen mnd) så er det innvendig, nedre fremkant av høyre hjulbue bak eit hull. Kanalene meiner eg skal være heile, men er skjært ut hull der fremstolene sto da dette var godt rustet. I den forbindelse er det noe rust på "innsiden" av kanalen der gulvet går i kanalen om du skjønner. Er forøvrig noe smått rundtom, men mener ikkje det skal være så gale, litt fremme i skøyten til frontplaten. Bilen er ikkje godkjent som roadster, og eg har heller ikkje godkjenningspapirer som følger bilen. Tanken var å få tak i noen, men ble lagt på is når prosjektet ble lagt på is. Det som skal være gjort i forbindelse med en godkjenning skal forøvrig være utbedret slik eg har forstått det. Ang pris er vi meget åpne for det en kjøper ser som fornuftige bud. Betalte 11k for bare bilen så har vi kjøpt inn en del deler utenom. Men rekner med vi skal bli enige om pris ved evt handel. Bilen er pr dags dato ca helt nedplukket og dermed går det lett ann å besiktige den ganske godt for intressenter. da må jeg si jeg er helt uinteresert uansett hva slags pris du selger for. for og få denne godkjent så må du ha pappirer og egen plate med prod nr som følger med bygge sette. så og få denne godkjent blir nok håpløst. det mangler jo også vesenlige og dyre deler så vis du har gitt 11000kr for denne så har du blitt grundig lurt desverre. vil nok anbefalle deg og hugge bilen og selge den i deler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Det som mangler er: taket, motorlokket og interiør av "de store" tingene.Står en 1300 motor i den nå, men denne går ikkje rundt. Har en 1600 motor på palle som i følge tidligere eiger skal være i orden. Angående rust ( av det eg husker, har ikkje sett på bilen på noen mnd) så er det innvendig, nedre fremkant av høyre hjulbue bak eit hull. Kanalene meiner eg skal være heile, men er skjært ut hull der fremstolene sto da dette var godt rustet. I den forbindelse er det noe rust på "innsiden" av kanalen der gulvet går i kanalen om du skjønner. Er forøvrig noe smått rundtom, men mener ikkje det skal være så gale, litt fremme i skøyten til frontplaten. Bilen er ikkje godkjent som roadster, og eg har heller ikkje godkjenningspapirer som følger bilen. Tanken var å få tak i noen, men ble lagt på is når prosjektet ble lagt på is. Det som skal være gjort i forbindelse med en godkjenning skal forøvrig være utbedret slik eg har forstått det. Ang pris er vi meget åpne for det en kjøper ser som fornuftige bud. Betalte 11k for bare bilen så har vi kjøpt inn en del deler utenom. Men rekner med vi skal bli enige om pris ved evt handel. Bilen er pr dags dato ca helt nedplukket og dermed går det lett ann å besiktige den ganske godt for intressenter. skal tipse en nabo... Ser du holder til i bergen, hvor kan bilen evt besiktiges...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Bilen står i nordhordaland, like utenfor Knarvik. Kan besiktiges etter avtale. Bor eit stykke unna så må evt avtales litt på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts