ovangs00 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Da har jeg handla bort 325d'en i en e46 M3... Norsk bil. Original.. Er fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 bondeblå e46 m3, kongetøft! liker at den skiller seg ut fra andre på denne måte, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Hmm, du har ikke tilfeldigvis handla denne i Møre og Romsdal, nærmere bestemt Kristiansund /omegn?? Ligna veldig på en jeg har sett i Kr.Sund ! Veldig pen bil alle fall, liker både farge og felger, på en eller RIKTIG bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Laguna Seca blå er en utrolig kul farge til E46 M3. Gjorde seg også med BBS CH-felger! Gratulerer med en skamtøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Henta den i Ålesund i helga ja, så det kan nok stemme. Er superfornøyd med fargen - den er enda bedre live. Tror ikke jeg hadde byttet den i noen annen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Sex on wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Da er det nok ikke den jeg tenkte, men uansett feiit bil.! Regner med en liten "drøm" har gått i oppfyllelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Skikkelig grom børse dette med kul farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Det var en nydelig farge på en nydelig bil, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Gratulerer med meget fet M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Spesiell farge man må bli litt "vandt" med, men knalltøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Gratulerer med ny bil Absolutt ikke noe dårlig bytte det du har gjort her! Flere bilder, og gjerne av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Gratulerer med flott bil. Smurfeblå E46 M3 er jo bare drittøft. Er det den med blått interiør og? Foliere taket hvitt og hvite felger så har du en riktig Smurfmobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Stilig farge!! Spesiell. Dritfin M3 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Knalltøff farge Visst dette er bilen jeg tror det er siden du hentet den i Ålesund, så er dette en MEGET velholdt bil....Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå