Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Spørs om jeg må ta det opp til vurdering. Er ikke intr. i å koste på den store summer i senk. Nå er cab'n så lav i baken og høy i fronten. Så noe må gjøres :)

Skrevet

Nei er jo ingen upris, men bare litt skeptisk til holdbarheten når det er så billig :) Blir vel til å sende inn en bestilling for å prøve ut :)

Skrevet

Holder veldig bra spør du meg, var -Erik- sitt før han solgte det til meg, så har holdt en stund. Kjøpte det av han høsten 09-våren 2010 var det vel?

Skrevet
...var -Erik- sitt før han solgte det til meg, så har holdt en stund. Kjøpte det av han høsten 09-våren 2010 var det vel?

Stemmer nok bra det :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk til Eksos for splittere og nye baklykter! Monterte splitterne igår, stor fornøyd! :D

Og takk til Reintz for listen på bagasjelokket! Monterte den for ikke lenge siden idag.

Fant fram masse bilder jeg har tatt oppover de siste snart to årene, og det er jo ganske stor forskjell fra da til nå 8)

Gul film blei montert i slutten av Februar, men har ikke fått knipsa særlig bra bilder av dem. Vanskelig å få fargen fram på bilder synes jeg.

Men uansett, bildene:

Litt etter jeg kjøpte bilen, hadde bare byttet baklykter og hvite blinklys foran.

fq9ccb09oj50s09sbkly.jpg

Idag:

n5tns3o9unnjy78x33nr.jpg

Skrevet

Enig at de er fine, men holder meg til disse for øyeblikket.

Synes de passer bilen bra, og nye felger har jeg ikke råd til :P

Noen fler stemningsbilder, med lista jeg kjøpte av Reintz :)

g78x683snbvkj3onfa3h.jpg

8ln7u2ewjbb0d1eb0lax.jpg

Skrevet

Ble bra med lista Erik.

Gjør det 316! På en måte litt dårlig gjort mtp det Erik skrev ang. å ikke ha råd, for RS (generelt BBS) er heelt rått på e36 (og egentlig alt annet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...