-Erik- Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hva slags senk har du? Er på utkikk etter noe selv. TA Technix Selges på PartsandRetards.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Der ja ;P hehe. http://www.partsandretards.no/justerbar ... ta-technix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Okei. Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Ja, veldig Men har ikke noe erfaring med andre typer justerbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Spørs om jeg må ta det opp til vurdering. Er ikke intr. i å koste på den store summer i senk. Nå er cab'n så lav i baken og høy i fronten. Så noe må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Ja, skulle nok gjerne hatt fronten litt mer ned tenker jeg Spør du meg, så er settet vel verdt den summen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Nei er jo ingen upris, men bare litt skeptisk til holdbarheten når det er så billig Blir vel til å sende inn en bestilling for å prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Holder veldig bra spør du meg, var -Erik- sitt før han solgte det til meg, så har holdt en stund. Kjøpte det av han høsten 09-våren 2010 var det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 ...var -Erik- sitt før han solgte det til meg, så har holdt en stund. Kjøpte det av han høsten 09-våren 2010 var det vel? Stemmer nok bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Lest flere bra tilbakemeldinger på det så er nok ikke et dårlig valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Takk til Eksos for splittere og nye baklykter! Monterte splitterne igår, stor fornøyd! Og takk til Reintz for listen på bagasjelokket! Monterte den for ikke lenge siden idag. Fant fram masse bilder jeg har tatt oppover de siste snart to årene, og det er jo ganske stor forskjell fra da til nå Gul film blei montert i slutten av Februar, men har ikke fått knipsa særlig bra bilder av dem. Vanskelig å få fargen fram på bilder synes jeg. Men uansett, bildene: Litt etter jeg kjøpte bilen, hadde bare byttet baklykter og hvite blinklys foran. Idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Det går en sort E36 cab på Hamar med BBS RS felger, det burde du så absolutt hatt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Enig at de er fine, men holder meg til disse for øyeblikket. Synes de passer bilen bra, og nye felger har jeg ikke råd til Noen fler stemningsbilder, med lista jeg kjøpte av Reintz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Skal se om jeg finner bilde av bilen på Hamar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Ble bra med lista Erik. Gjør det 316! På en måte litt dårlig gjort mtp det Erik skrev ang. å ikke ha råd, for RS (generelt BBS) er heelt rått på e36 (og egentlig alt annet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå