Morten1989 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Pen bil Kunne godt ha tenkt meg hardtop selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Det synes jeg du kan spandere på bilen din, Morten Nå er bilen inne på Motortechnik for å få montert "ny" tannstang, girolje skift, og stramming/nytt håndbrekk. Håper tannstanga er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Pen bil med fine oppgraderinger.. Kledelig med hardtop, husker jeg ønsket meg det da jeg hadde e36 cab.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Nydelig! Det gjør seg utrolig bra med oransje blinklyglass ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Vintermodus: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hvorfor så mye snø bak bilen junior ? hehe Pent bilde! Jævlig blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Snøen tok meg igjen når jeg stoppa bilen tror jeg Er jo sånn bilen skal holdes, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Og nå er bilen eu godkjent med 0 feil! Deilig å ha gjort det lenge før fristen går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Fin bil du har. Har lyst på HT til min jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Wow, stilig med HT. Tenkte nesten ikke på at det var cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 veldig pen cab! Synes de felgene var meget kledelig! Så i starten at du letter vinge/list? Har en sånn liten list til slags hvis du fortsatt ønsker det? Den er vel egentlig til coupe, men vil tro den passe over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Takk Ja, har du bilde av den? Og hva hadde du evt. tenkt deg i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 var litt vanskelig å få tatt ordentlig bilde. Den er fortsatt uåpnet. Men det er ihvertfall en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Hvordan er passformen? Og hva hadde du tenkt deg i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 passformen skal være perfekt. Som sagt så er den egentlig til coupe da. Men jeg har en til cab også, kom jeg på Ca.400 kroner + eventuell frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå