Erik89 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Ahh, har du muligheter å legge den på bagasjelokket og se? Fullt mulig jeg kan hente den neste gang jeg er i oslo i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg kan prøve å få gjort det ja. Har ikke bilen min hjemme nå, står på vinterlagring. Men har en kompis som også har E36 cab. Kan prøve å få sjekka på bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Det hadde vært topp:) Du har ikke noe hast? Skal nok inn til oslo om ikke altfor mange ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 har ikke noe hast nei Skal få testa passformen, også sier jeg ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Hei Sorry at det tok litt tid, men nå har jeg fått testet passformen på den koffertlokk leppa. Den som var til coupe passet ikke, men den som er til cab passa helt perfekt Så hvis du vil ha den, så er det bare å si ifra. Du skulle vel en tur Oslo en dag, skulle du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Det høres bra ut vettu, fikk du tatt noen bilder? Var planen å ta turen ja, men fortsatt usikker på når Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 fikk desverre ikke tatt noen bilder. Prøvde de på kompisen min sin bil, og jeg hadde bare mobilkamera og da så man ingen ting Er ikke no hastverk for meg å selge den, så bare si ifra du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Da er hardtoppen satt til lagring, og "list" kjøpt av Reintz Takk for hyggelig handel og prat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Gult er kult! Monterte m fangere på søndag, og tåkelys. Nå er det bare å få kobla opp ledningene til tåkelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Slik ser hu ut for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Nydelig dame! Hvorfor har du ikke lagt på sumardekk enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Ja, hvor faen er sommer skoa Erik?!? Ellers er det jo kos da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 De kommer snart, tar det samtidig som jeg setter over senkesettet bak Tok litt lenger tid en planlagt foran, litt trangt å få inn de tre boltene inn i motorrommet. Så blir å ordne bak og montere sommerskoa så fort det blir fint vær tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Hva slags senk har du? Er på utkikk etter noe selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå