Erik89 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Takk Skal få godkjent senkesettet og felgene nå snart, koble opp ledninger til tåkelysene, så blir det bedre Må bytte baklykter også, siden høyre lykten lekker. Gammel pakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Fått godkjent senkesett og felger idag Måtte fjerne tektyl siden de ikke så tallene på senkesettet, menmen nå er det ihvertfall gjort ^^ Fikk godkjent effektøkinga på motorsykkelen også, så nå er det to mindre ting på agendaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Ikke værst er egentlig veldig fort gjort å fikse godkjenning.. men er det tiltaket da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Det er nettopp det Jeg prøvde å få tak i all info om hva som måtte gjøres føre jeg dro dit, men var ikke mye å få vite. Skulle tro de som godkjente senkesettet sitt satt å glodde i veggen når de godkjente det på bilen sin.. Men nå slipper jeg ihvertfall å engste meg over teknisk kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Liker den cab`en din, Erik Flott at d gikk bra til BT ! Er ikke alltid det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Takk Er masse små pirk som jeg gjerne skulle fått fiksa, men det får jeg ta den dagen jeg starter å lagre hu på vinteren Gjør det jeg kan for å forhindre rust, og for øyeblikket så er det utrolig lite på hu, vet ikke om noe..men det er alltid noe på lur et eller annet sted På med splitterne igjen imorra tenker jeg, fikk satt på gul folie igjen idag og det gjør så mye! Oppdaterte første post med litt div ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Fått godkjent senkesett og felger idag Måtte fjerne tektyl siden de ikke så tallene på senkesettet, menmen nå er det ihvertfall gjort ^^ /quote] En ting som jeg har lurt litt på, godkjenner man begge tingene samtidig? Eller må man komme inn med orginale hjul (mindre hjul som er lovlige) og godkjenner senkinga, og så godkjenner felgene etterpå? Må få gjort det samme på min egen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg godkjente alt samtidig Bare å si ifra når du bestiller time om alt du skal godkjenne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Fikk vognkortet idag, med senk og felg..Så at de hadde skrevet inn 33cm (foran) og 30cm (bak) fra senter opp til hjulbua, men dette stemmer ikke! er på 31cm og 29cm. Jeg har ikke justert på senkinga eller noe siden jeg fikk det godkjent, burde jeg kanskje ta turen ned og si ifra? Tror dere jeg må ut med mer da? For om de er pirkete på teknisk, så er jeg litt fucked pga noe de har gjort feil :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Hva felger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Wild guess, AC Schnitzer Type 3? Ligner liitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Nydelig felgvalg!! Mer bilder av de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Da er tåkelysene endelig koblet opp, og på riktig måte! Og her er tre bilder fra photoshooten jeg tok for litt siden; Resten finner dere her: viewtopic.php?f=6&t=196830&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå