Gå til innhold

Erik89´s e36 cab - Tips :/

Erik89
 Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått godkjent senkesett og felger idag :)

Måtte fjerne tektyl siden de ikke så tallene på senkesettet, menmen nå er det ihvertfall gjort ^^

Fikk godkjent effektøkinga på motorsykkelen også, så nå er det to mindre ting på agendaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det :P

Jeg prøvde å få tak i all info om hva som måtte gjøres føre jeg dro dit, men var ikke mye å få vite.

Skulle tro de som godkjente senkesettet sitt satt å glodde i veggen når de godkjente det på bilen sin..

Men nå slipper jeg ihvertfall å engste meg over teknisk kontroll :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Er masse små pirk som jeg gjerne skulle fått fiksa, men det får jeg ta den dagen jeg starter å lagre hu på vinteren ;) Gjør det jeg kan for å forhindre rust, og for øyeblikket så er det utrolig lite på hu, vet ikke om noe..men det er alltid noe på lur et eller annet sted :P

På med splitterne igjen imorra tenker jeg, fikk satt på gul folie igjen idag og det gjør så mye! :D

Oppdaterte første post med litt div ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått godkjent senkesett og felger idag :)

Måtte fjerne tektyl siden de ikke så tallene på senkesettet, menmen nå er det ihvertfall gjort ^^ /quote]

En ting som jeg har lurt litt på, godkjenner man begge tingene samtidig? Eller må man komme inn med orginale hjul (mindre hjul som er lovlige) og godkjenner senkinga, og så godkjenner felgene etterpå?

Må få gjort det samme på min egen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vognkortet idag, med senk og felg..Så at de hadde skrevet inn 33cm (foran) og 30cm (bak) fra senter opp til hjulbua, men dette stemmer ikke! er på 31cm og 29cm. Jeg har ikke justert på senkinga eller noe siden jeg fikk det godkjent, burde jeg kanskje ta turen ned og si ifra? Tror dere jeg må ut med mer da? For om de er pirkete på teknisk, så er jeg litt fucked pga noe de har gjort feil :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...