Erik89 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Å kjøre motorsykkel er jo bare himmelskt Må på posten og hente en pakke fra Parts and Retards idag, det gikk mye fortere enn forventa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Nytt senkesett i hus, skal få tatt litt overfladisk rust og bytta senkinga foran om et par timer. Deilig med oppvarma garasje og alt mulig av utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Se der ja! Missunner deg at du har en varm garasje med lys akkurat nå. Her er det kaldt og gufffent ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Å kjøre motorsykkel er jo bare himmelskt Må på posten og hente en pakke fra Parts and Retards idag, det gikk mye fortere enn forventa! Et par dager ikke så verst nei. Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Pen denne e36en Bor du på Gimsøy? Mener jeg har sett den der flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Såpass raskt ja godt noen for bra service. må ringe å purre litt mer til mandag kjenner jeg Lykke til med montering og gleder meg til å se litt bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Det gikk fort ja..men så får jeg ikke montert noe enda, jeg fikk to høyre dempere foran :/ Så jeg må få ringt dem til mandag og hørt hvordan de vil ordne opp i denne feilen. Det står høyre og venstre på esken til demperene foran, men når jeg tok de ut så jeg at det var to like. Rusten er ihvertfall borte fra bilen, så noe fikk vi gjort Fredrik: Nja, dama bor der Bor du i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Fredrik: Nja, dama bor der Bor du i nærheten? Stemmer, er bare ei vennine som bor der Bor på strømdal jeg, i nærheten av sofakingfresh ( Martin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Det gikk fort ja..men så får jeg ikke montert noe enda, jeg fikk to høyre dempere foran :/Så jeg må få ringt dem til mandag og hørt hvordan de vil ordne opp i denne feilen. Det står høyre og venstre på esken til demperene foran, men når jeg tok de ut så jeg at det var to like. Rusten er ihvertfall borte fra bilen, så noe fikk vi gjort Fredrik: Nja, dama bor der Bor du i nærheten? Send oss en mail på bestilling@partsandretards.no så sender vi ut et nytt til deg i morgen. Er pakket feil fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Det gikk fort ja..men så får jeg ikke montert noe enda, jeg fikk to høyre dempere foran :/Så jeg må få ringt dem til mandag og hørt hvordan de vil ordne opp i denne feilen. Det står høyre og venstre på esken til demperene foran, men når jeg tok de ut så jeg at det var to like. Rusten er ihvertfall borte fra bilen, så noe fikk vi gjort Fredrik: Nja, dama bor der Bor du i nærheten? Send oss en mail på bestilling@partsandretards.no så sender vi ut et nytt til deg i morgen. Er pakket feil fra fabrikk. Nå ble jeg litt imponert. service! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Tusen takk, Polardego. Jeg har fått sendt avgårde en mail nå, håper jeg husket alt av nødvendig informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Da har jeg fått riktige deler Selv om jeg ikke helt skjønner meg på en ting, hvorfor det gamle kittet mitt og det nye er annerledes. Samme kodene, men på det gamle er det klemmer til 2 ledninger og 1 bremseslange, og de nye har bare to.. Blir ikke dette et problem gjennom eu-godkjenninga? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Da har jeg fått riktige deler Selv om jeg ikke helt skjønner meg på en ting, hvorfor det gamle kittet mitt og det nye er annerledes. Samme kodene, men på det gamle er det klemmer til 2 ledninger og 1 bremseslange, og de nye har bare to.. Blir ikke dette et problem gjennom eu-godkjenninga? :s Hvis det bare er en ledning som blir hengende kan du alltids stripse den opp sammen med de andre festene vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Jeg håpa på at venstre var annerledes, slik at jeg fikk satt alle i en klemme hver.. Det går an, var jo det jeg vurderte først når jeg fikk feil tilsendt. Men så tenkte jeg fremover og om det kom til å bli en anmerkning på eu-godkjenninga eller ei. Tror det må bli en midlertidig løsning. Passe på så de ikke sitter i klem, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Kan ikke tenke meg at det blir en feil på EU'n. så lenge de vanlige tingene er i orden og driftsikkerheten er bra så går det meste mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå