Gå til innhold

Erik89´s e36 cab - Tips :/

Erik89
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 304
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gikk fort ja..men så får jeg ikke montert noe enda, jeg fikk to høyre dempere foran :/

Så jeg må få ringt dem til mandag og hørt hvordan de vil ordne opp i denne feilen. Det står høyre og venstre på esken til demperene foran, men når jeg tok de ut så jeg at det var to like.

Rusten er ihvertfall borte fra bilen, så noe fikk vi gjort :)

Fredrik: Nja, dama bor der ;)

Bor du i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fort ja..men så får jeg ikke montert noe enda, jeg fikk to høyre dempere foran :/

Så jeg må få ringt dem til mandag og hørt hvordan de vil ordne opp i denne feilen. Det står høyre og venstre på esken til demperene foran, men når jeg tok de ut så jeg at det var to like.

Bor du i nærheten?

Send oss en mail på bestilling@partsandretards.no så sender vi ut et nytt til deg i morgen. :) Er pakket feil fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i nærheten?

Send oss en mail på bestilling@partsandretards.no så sender vi ut et nytt til deg i morgen. :) Er pakket feil fra fabrikk.

Nå ble jeg litt imponert. service!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått riktige deler :)

Selv om jeg ikke helt skjønner meg på en ting, hvorfor det gamle kittet mitt og det nye er annerledes. Samme kodene, men på det gamle er det klemmer til 2 ledninger og 1 bremseslange, og de nye har bare to..

Blir ikke dette et problem gjennom eu-godkjenninga? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått riktige deler :)

Selv om jeg ikke helt skjønner meg på en ting, hvorfor det gamle kittet mitt og det nye er annerledes. Samme kodene, men på det gamle er det klemmer til 2 ledninger og 1 bremseslange, og de nye har bare to..

Blir ikke dette et problem gjennom eu-godkjenninga? :s

Hvis det bare er en ledning som blir hengende kan du alltids stripse den opp sammen med de andre festene vell? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håpa på at venstre var annerledes, slik at jeg fikk satt alle i en klemme hver..

Det går an, var jo det jeg vurderte først når jeg fikk feil tilsendt. Men så tenkte jeg fremover og om det kom til å bli en anmerkning på eu-godkjenninga eller ei.

Tror det må bli en midlertidig løsning. Passe på så de ikke sitter i klem, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...