fredrikt Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Står'n på jobben til faren sin da. hehe Den så jo veldig fin ut innvendig også, hvo lang har den gått ? Var nedom igår kveld og tok en kjapp vask Hvis faren din skal jobbe imorra får du ta deg en tur ned på kveldinga, skal ned å polere bilen så den er klar til BMW treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Ser bra ut! Hadde jeg vært deg hadde jeg byttet interiørlistene til evnt. sølv eller svart. Treinteriør er ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Ser bra ut! Hadde jeg vært deg hadde jeg byttet interiørlistene til evnt. sølv eller svart. Treinteriør er ikke bra Har tenkt på det, men syns faktisk det er deilig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Ser bra ut! Hadde jeg vært deg hadde jeg byttet interiørlistene til evnt. sølv eller svart. Treinteriør er ikke bra Har tenkt på det, men syns faktisk det er deilig med det Ja, båtinteriør passer innimellom fint-i båt Men smaken er jo som kjent delt..Ellers fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Se der ja! Konebilen på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 Klar for BMW treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Bilder fra BMW CCN på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Ikke feil Grattis =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Noen som vet hva slags senking som passer bra? Tenkte ikke å bruke så mye penger på denna bilen som jeg gjorde på den forrige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Jeg har H&R 35mm fjærer på min, passe stivt og passe lavt. Evnt selger vel http://www.partsandretards.no justerbart med tüv til 3990,- sist jeg sjekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Blir ikke de coilovers´a jævli stive? Hvordan er hardheten på de fjærene da? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Det er bare med 35mm fjærer? Og 18"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Korrekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå