RF91 Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Lyst på Kawaski Ninja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Når går budrunden ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Har ikke satt noen frist, Når jeg får ett bud jeg er fornøyd med. Har fått bud på å bytte i en fin kawa ninja, Han leder budrunden. Det er muligheter for handelen går i boks med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 bump, følger med norsk 325 kaross Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Kjøpt denne i moss området ?? Da den var annonsert til 18000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Nei personlig så betalte jeg 27 for denne bilen + arbeidet med og hente den. Jeg må ikke selge så selger derfor ikke for any price. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tha stiffmaister Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Har du bilen enda `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Det har jeg, det er ett par intr. men har ikke hørt noe mer fra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bump, har nå ikke noe bud på 36 lengre grunnet det budet trakk seg. Selges nå for 32k med ett 325 norsk kaross, chip, helskinn dørsider og diverse snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paalerik Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Skaffer du papir på bilen kjøper jeg den. Bosatt i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 bump, trodde dette var billig jeg. Du er ikke intr uten da paalerik? Med norsk bil på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Dette er en meget pen bil og se til, samt grom lyd og pene felger. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 opp, står her enda, ingen som vil ha seg ett lett vinterprosjekt i og sette alt over i den norske bilen og ha tidenes billigste mtech 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå