kjellke Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 begge bilene går nå for 28000 ved RASK handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 22000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Nei det er bare å glemme har bud på 25. Går ikke under 28. Da får jeg mere på å selge i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Få tak i papirer på denne så ligger det nok bedre an.. Kanskje noen bilder inni også hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boll Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Korleis er tilstand på interiøret? er der masse rust på den norske bilen som følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Der er en smule med rust på det norske karosseriet, ene kanalen må byttes, men følger med to nye Rusten i bagasjerommet er tatt så er det litt i motor-rom. Framskjermer og div tar du fra den svenske, den er helt rustfri. Interiøret er fint, lite hull i pasasjersetet faktisk hehe. Sort gulvtrekk og taktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 selger ikke kun det norske da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Kan selge kun det norske karosseriet om budet er godt nok. Dette kan vi gjerne ta over PM. Du får komme med ett bud Det er som sagt kun kaross på rullende 318 understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Haha, synes det var noe kjent når du sa E30 karosseri med to nye kanaler som medfølger, er jo karosseriet til kompisen min det. Er litt rustsveising igjen, ville muligens tatt opp igjen noe av det som allerede er gjort også. Lykke til med salget, skulle kjøpt det svenske karosseriet hadde jeg hatt plass og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boll Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Er det muli å få det svenske karosseri registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Det tørr jeg ikke svare på. Som sagt så er det selvfølgelig mulig om du får tak i gamle eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Oopp. står her enda. svært hvor vanskelig denne skulle være å bli kvitt da folk selger jo til 70 uten eng. avg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Hei, har nå fått ett innbytte bud. Bilen går trolig på onsdag med mindre jeg får noe bedre bud her. Bud over 31.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Intr i bytte av orginal 325i? e36, 91 modell. Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 solgt kjerra di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå