Pelton Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Får jeg plass til å få disse foringene bakover og av ved å løse demperen i topp? Eller må jeg ned med denne bukplata som står i veien? Ser for meg at det første hadde gått fortere om det går. Så lenge man ikke har løftebukk i alle fall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Greiest å ta av hele bærearmen syns jeg da. Slipper å knote så mye. DIY for bærearm her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=421918 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 dette er en jobb som tar ca 30min. ned med plate/stag,skru ut de to boltene på hver side og den er bevegelig nok til at du får de av. er et spesialverktøy som er best å bruke, men vanlig avtrekker fungerer også vanligvis. jeg slipper aldri ned noe mer enn dette, og synes det er god plass å jobbe på. men klart, hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Skal bytte fjærer og. Så lurer på om jeg vil få plass til å ta av foringa da, med det samme demperen er nede? Er som sagt plata under bilen som er i veien for å få av foringa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Plata under bilen må av uansett. Er et stag/ramme der du må av med (som vist i linken min) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Gammel tråd går opp igjen... Er det mulig å presse på de nye foringene med håndmakt, uten hydraulisk presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Løste problemet med litt zalo-mix etter å ha googlet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Gikk helt greit dette ja. Enklere i virkeligheten enn i fantasien. Brukte skrustikke og medfølgende smorning/lim? Gikk knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Jeg brukte såpevann og forsiktig banking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå