morten325i Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Hehe... Tja vi får se..hn snakka i at d holdt te 450... Men tru om d e på hjulan?
T. Thøgersen Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 Tja. Spørs jo litt hvor store de turboene er da. Men det er nok ikke noen umulighet.
morten325i Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 næi de så sån passe stor ut...men kan jo hente mer ut me singel turbo...sc6262 eller 6265?? har kjøpt z55 kam nå å arp bolter oss en her på forume så skal bestille nye lager å diverse ting snart
T. Thøgersen Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Såpass lettdrevne som de nye Precisionturboene er, så tror jeg ikke det blir noe problem å kjøre med enkelturbo. Det kommer til å funke finfint med såpass mye volum du har. Med tanke på turbostørrelse tror jeg ikke det vil spille no stor rolle. Har en 5865 på min, og det fungerte greit på en lavkompa 2-liter, så jeg tror ikke jeg ville gått for mindre eksosdel enn det på din, hvertfall med såpass høy grunneffekt og den kammen du har. Riktig timing av kammen og mapping av sprutet, så tror jeg det blir bra som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå