bmwe_e36 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Hei, jeg har problemer med å få m50b20 motoren min til å starte. har funnet ut blant annet at den ikke får gnist og bensin. men lurer på om jeg kan ha koblet noen av sensorene på motoren feil. men vet ikke helt hva som er hva. kan okså ha koblet noe feil inni bilen. etter som jeg har koblet vekk den uorignale start sperren okså. så lurte på om det fantes noen gode koblings skjemar over sensorene og ledningsnettetet inni bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kennethe34 Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Høres ut som om det kan være startsperra di som har hengt seg opp.. Men motoren vil ikke starte uten veivakselgiver som fungerer, dette er eneste giveren på motoren som vil forhindre den i å starte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 fult klar over det. så hadde vært fint vis noen hadde hat noen skjemar;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 noen som hvet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 opp!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 ned!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 opp;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hardrocxsludge Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Prøv å bytt triggersensor Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 den er spræl ny den Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 13, 2010 Author Share Posted September 13, 2010 opp:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marius_m535_90 Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 cam sensor styrer gnisten:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwe_e36 Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 fant ut feilen. målte trigersensoren i går, så fant jeg ut at den ikke fungerte riktig. så fikk lånt en sensor i sta. så da fungerte alt som d skulle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts