KingB Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Er det noen som har noen bilder eller film fra Midnight club treffet på Rudskogen 5.september? Tar imot alle bilder eller film. Særlig av en sort M5 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Ble ikke mange bildene som ble bra, ble fortalt av min halvdel når jeg kom hjem at jeg hadde brukt feil instilling på kameraet.. Alle bildene er tatt av meg og er ikke redigert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werther Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Det bildet der lo jeg godt av Kjenner ikke bilen og hva som sitter i den, men helt kongeprosjekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubbis Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Jeg vil gjerne Pro Track Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 *bilde* Det bildet der lo jeg godt av Kjenner ikke bilen og hva som sitter i den, men helt kongeprosjekt. Det er Porsche innmat, skulle visstnok konkurrere i en eller annen klasse også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts