Rødbmw Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 viewtopic.php?f=11&t=155160 Er snakk om den bilen på linken der! Driver å rustsveiser og blir nødt til å lakke opp igjen deler av bilen, men bilen er opplakkert i en annen farge, og jeg kunne egentlig tenkt meg å slippe hellakkering igjen, da resten av bilen er veldig bra.. org fargen er zinnotberot, men jeg syns den lakken som er på nå ligner litt på brilljantrot?? kan noen si hva de tror om det?? kunne kanskje snakket med lakkereren jeg kjenner om å blande 1dl med brilljant rot og sjekke om det ser likt ut?
ZhilleN Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Ja kan faktisk se ut som den er brillaint, men så er zinnotberot veldig lik denne fargen. Blande brilliantrot? Jojo, god tur, jeg måtte spesialbestille opp lakken fra Tyskland da denne lakken er veldig spesiell.
M3cabriolet Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 stikk innom et lakkverksted. de har fargevifter med prøver på de alle fleste originalfarger, og bør ut i fra disse finne ut hvilken farge det er.
Rødbmw Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 zinnotberot er org fargen på bilen, så den er mørkere enn hva jeg har nå! hva er så spesielt med brilljantrot da? er det ikke bare ei tett farge da?
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Har fikset scanning av lakk til oss, så vi finner nok ut av d, begge to
///Grandalen Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Det ser veldig ut som zinnotberot, samme fargen jeg hadde på min e30..
Rødbmw Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Denne fargen er mye lysere:) har sett zinnotberot farga direkte mot denne farga og den er mørkere enn hva jeg har nå
Jørgen Lie Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Du ser vel den originale fargen i bagasjerom, motorrom osv? Så de er jo ikke like.. Lysere den som er lakka etterpå enn den originale Zinnoberot-fargen som er i motorrom og bagasje ja.
ZhilleN Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Da har det blitt en feil under blandingsprosess..
Rødbmw Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 eller kanskje det var med vilje for å bytte farge på bilen??
engen90 Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Blande brilliantrot? Jojo, god tur, jeg måtte spesialbestille opp lakken fra Tyskland da denne lakken er veldig spesiell. Hørtes rart ut, av ren nyskjerrighet hva er det som er så spesielt med den fargen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå