Mats87 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Heisann. Har prøvd og søke litt, men fant ikke noe tilfredstillende svar.. Ser at gs selger alu reimhjulskit, god effektøkning og bedre gassrespons skriver de..er det noen som har prøvd ut dette? gøy om det hadde gitt resultater, har forresten en 2000 mod 320. hadde vært digg og fått den noe kvikkere på lave turtall. mvh mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Det er vel meget begrenset hva det vil utgjøre effektmessig. Tviler på at du vil merke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 du kan ikke få mer effekt ut av det. derimot kan du få noe bedre resposn.. mne jeg ville aldri gjort det på denne måten.. er en del bakdeler med et slikt kit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 du kan ikke få mer effekt ut av det. derimot kan du få noe bedre resposn.. mne jeg ville aldri gjort det på denne måten.. er en del bakdeler med et slikt kit.. som? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 rart om de selger noe som ikke funker da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 rart om de selger noe som ikke funker da.. synes du det er rart ? det selges piller som skal hjelpe mot skallethet, piller som skal gi deg større penis, piller som hindrer rynker +++++ tror du noe av dette holder hva det lover ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 å fan...jeg har vært godtroende gitt. ealoken jobber jo der...kanskje han kan svare for seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 det som er greia med sånne lettere reimhjul er at det kan bli litt lettere for motorn å dra rundt.. så du TJENER ikke effekt på det, du henter heller inn igjen tap. Du vet, det er jo motstand for motorn å dra rundt AC presse, dynamo, vannpumpe osv. Det som folk nevner her ang at det er bakdeler med å gjøra dette er eneste jeg kan tenke meg (nå skal det sies at jeg er trøtt etter lang skoledag) er de som selger såkalte "overdrive" reimhjul. og det er reimhjul som f.eks øker dimensjonen på hjulet på vannpumpa for bedre kjøling, som gjør at den spinner fortere, og at den kanskje ikke tåler det. Men annet enn det ser jeg ikke noe bakdeler? anyone fill me in? Ikke at jeg hadde giddi gjort det, pga responsen er så lten at du vikke merke det. Letta svinghjul derimot, det merker du på responsen. ellers er det mest effektøkende til sekser motorn, grenrør og highflow cat og en remap av hjernen. men det koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 vel, for det første så går jo vannpumpe og dynamo senere rundt. verdt å tenke på da en gatebil ikke ligger på 6000 hele tida. så du kan jo si at du henter inn en hest eller noe på ikke å dra disse like fort rundt. det andre dreier seg om fjerning/bytte til fast reimhjul istedetfor svingningsdemper. dette er ikke nødvendigis så lurt mtp resonans, og måten vibrasjonene i veiva endres på. dette er et ganske stort tema, og for sepsielt interesserte er det bare å lese. de fleste store trimmingsfirma gjør ikke dette på gatebiler, nettopp pga dette. det er ikke sånn at bilen din havarer der og da, men det gir så marginal virkining at det ikke er verdt å utsette komponentene for dette. ofte går det bra i lange tider. men les litt om egenfrekvens så tror jeg de fleste dropper dette. letta svinghjul er vegen å gå for å få bedre respons.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Må rette meg selv, mente egnetlig underdrive pulleys for å øke hastigheten på de. overdrive da minker du jo.. som sagt, trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats87 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 jammen da dropper man det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 hehehe like greit finnes masse power muligheter der ute, reimhjuls kit er ikke en av de mest attraktive =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå