Raptor91 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Noen som har erfaringer av senking av e30 325ix? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Hvordan erfaring da? Kjørte 40/40 senka IX forrige vinter. Fungerte fint det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor91 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Har hørt at det kan være skadelig for drivakslingene framme(?) Eventulet hvor mye man kan senke en ix. Er usikker på hvor mye senk min har, men har lyst til å ha den litt lavere framme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joar_92 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 det sies vel at de ikke skal ha mer enn 40 jeg har 40-40 på min ix, og den er passert 350 000... og det var 60-60 før sa han jeg kjøpte den av Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor91 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Okei:) takk for svar:D jeg kjøpte min for noen måneder siden, hvordan er den egentlig på vinterføre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 IX med fungerende firehjulstrekk og gode dekk er en utrolig god vinterbil. Kommer seg opp "overalt" og er utrolig leken. 170hk og diffbrems er en god oppskrift på en morsom vinter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor91 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Høres lovende ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts