Hjelen Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 aaa, tenkte ikke på den må få skaffet meg en sånn Fikk med boka med bilen jeg... vet ikke hvordan jeg skal tolke det men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hehe, nei det er ikke godt å si men kjekt å ha den Håper det ikke har en sammenheng med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Hehe, nei det er ikke godt å si men kjekt å ha den Håper det ikke har en sammenheng med bilen Håper ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 grattis ja ! Syntes du sa at det var slutt på 3`er jeg ? så veldig bra ut denne Må bare si ifra hvis du vil ha regreima bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 grattis ja ! Syntes du sa at det var slutt på 3`er jeg ? så veldig bra ut denne Må bare si ifra hvis du vil ha regreima bytta Hehe, jeg sa nok det, men slik ble det ikke Har du ikke nok å skru på ? hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 hehe, joda alt for mye må værtfall ikke sette den inn på verksted for å få det gjort ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 hehe, joda alt for mye må værtfall ikke sette den inn på verksted for å få det gjort ! Ingen planer om det nei Lyst til å legge film på rutene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Flere bilder av skyskrapern Trenger seriøst litt senk men er litt moro å ha den slik og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 E30 Skyskrapern og M535`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 flott E30 325iX ikke senk den, eller sote ruter osv hold den 100% original fine felger 15" ? har lyst på slike på min original E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Er 15" felger ja Soting blir det nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 17, 2010 Share Skrevet September 17, 2010 Gratulerer med fin vinterbil Såg ut til å vere godt utstyrt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Nydelig bil! Men si meg, står rattet i den stillingen mens hjula er rett frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Nei, Rattet er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå