SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du sett MXen til Harald?? Er ikke noe vanlig stock MX5.. den er litt utenom det vanlige.. Ikke tilfeldigvis sølvgrå med svær vinge, og en alvorlig sint motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du sett MXen til Harald?? Er ikke noe vanlig stock MX5.. den er litt utenom det vanlige.. Ikke tilfeldigvis sølvgrå med svær vinge, og en alvorlig sint motor? Grå, men tror aldri i verden du får harald til og sette på no svær vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du sett MXen til Harald?? Er ikke noe vanlig stock MX5.. den er litt utenom det vanlige.. Ikke tilfeldigvis sølvgrå med svær vinge, og en alvorlig sint motor? Grå, men tror aldri i verden du får harald til og sette på no svær vinge Alright, da er det nok ikke samme bilen som jeg tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Får satse på at det er greit for Harald med et lite bilde av sommerbilen: og ja, det er nok av hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 joda. har svær vinge på kjerra for banekjøring(men ikke på gata), og motorn er seriøst sinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 blir andre hjul men blir ikke hartge felger, får se hva jeg setter på. Hva er beste måten å få oppgradert til ipod styring, og evnt bluetooth tlf, er egentlig eneste utstyret bilen ikke har. som jeg faktisk kunne tenkt meg å hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 mangler litt gummi, noe senk, og en liten spacer så blir dette bra saker. håper jeg da? noen enig/uenig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 awsum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Nå er han inne på rett spor her Syntes ikke de breyton felgene passa noe sørlig på e92'en egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Dette blir bra!!!! GS kopi, eller the real deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 kopi seff, da har man råd til og ta en felg eller to ila året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 klarer ikke forsvare å kjøpe orginale, når de uorginale er såpass rimelige. og da slipper jeg å gråte meg i søvn hvis en felg sku bli skadet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Da blir det understellsmods på coupeen før sommern også KW v3 på vei. håper det blir brukbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 bare sette det opp rektig harald.. Ellers blire STIVT!!! Kompis hadde det på sin passat dårlig satt opp, var som å kjøre en stor sprettball :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 har erfaring med dobbeltjusterbare dempere fra banebilen og, så skal gå greit å få bra oppsett, men regner med å måtte teste litt fram og tilbake for å finne noe jeg er helt happy med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå