SweetBMW Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Jada har absolutt ingen tvil ang dine evner ang bil whatsoever Men tenkte bare nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Hvordan går det her? Fått på sommerhjul/senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Gjort noe med motoren på denne eller? Ellers digger jeg fargen på den. Alle skal jo ha hvitt nå om dagen. Får vi tall og mer bilder fra MXen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Flott denne her! Ble bedre med LM enn de felgene som satt der fra før iallefall. Likte mx5'n veeeldig godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 lenge siden jeg har skrevet no her ja alt vel med bilen... Nesten.. ble påkjørt av en iraker som ikke skjønte forskjell på fri, og 1 gir i kø(slapp clutch i 1 gir fordi han trodde det var fri). og en lastebil kvesta speilet på førersida når den sto parkert ved jobben.. Begge deler i løpet av en uke.. klappe litt for håpløse førere. de tingene blir fikset umiddelbart. Bilen har fått seg et oppsett med KW v3 coilovere nå også. Etter litt leking med demperjustering osv ble jeg ganske happy med oppsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Hmm var spurt etter fler bilder og tall på mxen også.. rundt 2.2kg/hk tok med et bilde av et par bmwer som ble eid litt også Når er forresten vettugt tidspunkt å få testet dieseldyret på feks vålerbanen ? Har masse moment som vil ut å leke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Peneste E92en! Herlighet altså.. Ble kjempebra med senk og nye felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Ble en tur til ringen nå på slutten av sommern, kjempemorro. bilen fungerte supert.. 250+ på autobahn lett, og 8.49 BTG som beste rundetid. Det er helt sikkert mye mer å hente om man virkelig tar i, men jeg er fornøyd med tida. Normale kjipe gatedekk under kjøringa hindrer det råeste tempoet uansett. Her er en inboard video av en bra runde. Har ca 215 på gps ved schwedekreuz, ca 200 ned fuchsröhre og 195kmt opp bergwerk. http://youtu.be/yN8Mj29YEg4 håper folket liker det de ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 den bilen ble griserå når du fikk på de nye felgene og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Har du kommet deg en den litt rare episoden på skogen med A5en? Var jeg som lå foran dere i den z3 coupeen. Jeg ahr noen sorte interiørlister som skal passe til bilen din. Bare å si fra hvis du er intressert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 hehe, ja kommet meg etter den rare episoden.. kan legge ut videoen her og da noe nærmere enn dette går ikke å komme uten å sitte igjen med vraket bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 hehe, ja kommet meg etter den rare episoden.. kan legge ut videoen her og da noe nærmere enn dette går ikke å komme uten å sitte igjen med vraket bil.. Skal ikke krangle med deg på den. Rett og slett griseflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
700hp Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Veldig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 gjorde seg med en skikkelig shining ja. Fikk også testa bilen på trackday.no sitt treff på rudskogen i dag. konklusjonen er at bilen er like rask som div carerra2 porscher og litt annet ræl. Men også at dekka er søppel.. Ingen som har liggende no 19" gateslicks jeg kan klemme på de gamle breyton felgene mine vel ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå